Belépés
2015
  • A Central Médiacsoport értékesítette a teljes e-kereskedelmi üzletágát.
  • A Central Médiacsoport megvásárolta az Animus Kiadó üzletrészének 50%-át.  Ezzel a lépéssel a médiavállalat eddig is erős könyvpiaci jelenlétét kívánja tovább bővíteni.
  • A Central Digitális Média, a CEMP és az Origo együttműködésében létrejött a HOPPex, a magyar prémium programozott piactér.
  • A Central Médiacsoport - a szintén Central csoporthoz tartozó Conor Seed Alappal együtt – közös céget hozott létre a Foglaljorvost.hu portál alapítójával, Straub Fannival.
2014 - Central Médiacsoport
  • A Centrál Csoport megvásárolta Magyarország legnagyobb print- és online kiadóvállalatát, a Sanoma Media Budapest Zrt-t.
  • Az cégcsoport az új vezetés által kialakított stratégiával összhangban értékesítette a Profession.hu állásportálját, valamint a Story4 és Story5 televíziós csatornákat. A kiadó célja, hogy piacvezető legyen a print és a digitális termékek piacán egyaránt.
2013 - Új arculat
  • március - A Sanoma értékesíti a Skype-ot Magyarországon
  • szeptember - Arculatot vált a Sanoma, megújul a weboldala
2012 - Digitális lappiac
  • február - A Sanoma Media is belépett a digitális lappiacra
    A Sanoma Media Budapest nyomtatott magazinjai ezentúl digitális változatban is elérhetők. Első körben nyolc lap érhető el a Digitalstand online lappiacon: a Nők Lapja, a Story és a Best, a Nők Lapja Konyha és a Szuflé, valamint a Nők Lapja Psziché, a National Geographic, és az autoMagazin.
  • május – Szépségboltot indít a Sanoma
    A Szépségbolt.hu online drogéria szépségápolási, testápolási, babaápolási és háztartási termékeket kínál, a hagyományos boltoknál jelentősen kedvezőbb áron. A fejlesztéssel a Sanoma Media Budapest tovább erősíti az e-kereskedelmi piacon elfoglalt pozícióját.
2011 - Sanoma Media Budapest Zrt.
  • április – Nevet változtat a Sanoma Budapest
    A névváltás háttere, hogy 2011. január elsején a finn tulajdonos Sanoma Corporation csoporton belül összeolvadt két, a televíziós illetve magazin- és online-üzletágakat felölelő divízió, amelyek Sanoma Mediaként működnek tovább.
  • november – A Sanoma Media Budapest piacvezető szállásközvetítő oldal tulajdonosa lett.
    Ötven százalékos tulajdonrészt szerzett a Szallas.hu online szállásközvetítő oldalban a Sanoma Media Budapest Zrt. A tranzakció a vállalat azon stratégiáját követi, hogy folyamatosan erősítse a tranzakciós üzletágban elfoglalt pozícióját.
2009 - A változások éve
  • január – Elindult a tv24.hu
  • július – Licenszbe kerül a Füles, a Poénvadászat és a Praktika
2008 - Újdonságok, újítások éve
  • október – Mobilra kifejlesztett internetes oldalak indulnak
    A Sanoma Budapest mobilra kifejlesztett internetes oladalkaat indított el 2008 őszén. A mobil Startlap után ezzel a Figyelőnet, a vezess.hu, a Nők Lapja cafe és a StoryOnline is elérhető mobiltelefonon keresztül, kimondottan mobilkészülékekre optimalizált változatban.
  • november – Indul a Sanoma Budapest Médiaakadémia
    Novemberben elindul a vállalat saját újságíró-iskolája, a Sanoma Budapest Médiaakadémia. A kétszemeszteres, jórészt a gyakorlati tudás átadására épülő képzésen kis létszámú, komoly szakmai alapkövetelmények mentén válogatott hallgatói kör vehet részt. Az iskola igazgatója Balázs-Piri Krisztina újságíró.
2007 - Marie Claire Magazin és új portálok
  • március – Megjelent a Sanoma Budapest legújabb havi magazinja Nők Lapja Egészség címmel
  • március – A Sanoma Budapest Újmédia-divíziója elindította új internetes portálját, a StoryOnline-t
  • április – A Sanoma Budapest gondozásában megjelent a nemzetközi Marie Claire magazin magyar kiadása
  • november – Elindul a Cosmopolitan.hu egyedi trend- és divatportál
2006- Újdonságok éve: új termékek, új székház, új tevékenységek, kábeltévé és lapterjesztés
  • február – A Sanoma Budapest új székházba költözött a Montevideó u. 9. szám alá
    A közel 600 dolgozót foglalkoztató Sanoma Budapest Zrt. február első hetében foglalta el új rezidenciáját, a Montevideo 9. szám alatti újonnan épült székházat. A négyemeletes, 2 garázsszintes székház építése 2005-ben kezdődött, és a legmodernebb technológiával és műszaki adottságokkal rendelkezik. A ház, melyben a kiadó közel 9.000 négyzetmétert bérel, a beköltözés után az építtető Proform Zrt. tulajdonában marad.
  • április – A Sanoma Budapest Zrt. 67 %-os tulajdonrészt vásárolt a StoryTv-ben
    A tulajdonrész változással egy időben megalakult a storytv új menedzsmentje, amelynek vezérigazgatója Ruszkai Nóra, a Sanoma Budapest Zrt. vezérigazgató-helyettese lett. A storytv vezérigazgató-helyettese és egyben programigazgatója Borsány-Gyenes András, a Sport1 volt vezérigazgatója és a Duna Tévé volt alelnöke, főszerkesztője pedig Ómolnár Miklós, aki a Story és a Best magazin főszerkesztője is egyben.
  • május – A Népszabadság Zrt., a Ringier Kiadó Kft. és a Sanoma Budapest Zrt. együttműködési megállapodást írt alá az F-LOG német logisztikai céggel egy új előfizetéses terjesztést végző részvénytársaság létrehozásáról.
  • október – Szabó György, a Sanoma Budapest Zrt. vezérigazgatója, 2006. október 1-jétől ügyvezető igazgatói pozíciót lát el a Sanoma Magazines Praha élén.
2005 - Új portálok, partnerségek, akvizíciók
  • január – Szabó Györgyöt, a Sanoma Budapest vezérigazgatóját kinevezték a Sanoma Magazines International közép-európai régiójának vezérigazgatói posztjára.
  • október – A Sanoma Budapest megvásárolja a Profession.hu és a Jobmonitor.hu állásportálokat
    A Sanoma Budapest Kiadói Rt. lett a Profession.hu és a Jobmonitor.hu állásportálok teljes jogú tulajdonosa. Erről kötött megállapodást a napokban a Sanoma Budapest, illetve az e-Ventures HR és Internet Technológiai Kft. A Profession.hu és a Sanoma Budapest először 2003-ban kötött stratégia megállapodást. A mostani felvásárlás az azóta tartó sikeres együttműködés gyümölcse.
2004 - Új lapindítások és átszervezés
  • március – Megjelent a Sanoma Budapest új hetilapja, a Maxima
    A Maxima magazin nemcsak tartalmában, hanem megjelenésében is különbözik a jelenlegi magyar hetilapoktól. A Nyugat-Európában már közkedvelt kisméretű, ám jó papírminőségű magazin modern, fiatalos és igényes olvasnivalóval látja majd el a fiatal nőket hétről-hétre.
  • május – Megalakul a Sanoma Budapest Újmédia-divíziója és Magazin Divíziója
    Az Újmédia-divízió a Sanoma Budapest internetes, sms-, mms- és wap-tevékenységeit irányítja és fejleszti. A nyomtatott termékeket korábban kezelő Szórakoztató Lap Divízió és Üzleti Lap Divízió egyesül és a jövőben Magazin Divízió néven menedzseli a Sanoma Budapest jelenlegi 28 kiadványát és az új lapindításokat.

    Az elmúlt 5 év folyamán a Sanoma Budapest Rt. szisztematikusan fejlesztette internetes üzletágát, amelynek első lépése a Startlap.hu portál megvásárlása volt 1999-ben. A FigyelőNet és a Nők Lapja C@fé portálok elindításával, illetve a lapokhoz kapcsolódó, több mint 20 weboldal fejlesztésével a Sanoma Budapest az egyik legnagyobb internetes tartalomszolgáltató vállalattá vált Magyarországon. Az átszervezés célja, hogy a fő profilját képező magazinkiadás mellett a cég nagyobb figyelmet és energiát fordíthasson a stratégiailag egyre fontosabbá váló digitális tevékenységére is.
2003 - National Geographic és elválás a Bauer-lapoktól
  • március – A Sanoma Budapest kiadásában megjelenik a National Geographic magazin első száma
    A magyar nyelvű National Geographic magazin első száma a Sanoma Budapest Kiadói Rt.-nek mint a National Geographic Society licencpartnerének a kiadásában jelenik meg. A magyarországi a 22. idegen nyelvű helyi kiadás, amelyen az egyedülálló fotóiról, riportjairól, tudósításairól és térképeiről világszerte híres ismeretterjesztő magazin megjelenik.

    A magyar kiadás követi az eredeti amerikai magazint mind a tartalmát, mind a formátumát tekintve, megőrizve a jellegzetes sárga keretet a borítón. A magazin a későbbiekben növekvő mértékben közöl a tárgykörébe tartozó magyar vonatkozású riportokat, írásokat.
  • június –Megszűnik az együttműködés a Sanoma Budapest Kiadói Rt. és a német Bauer Verlag között, amelynek keretében addig kiadásra kerültek a Bravo, Bravo Girl, Buci Maci, Tina és Tina Extra magazinok.
    A fenti magazinok kiadója az 1993-ban alapított Euromédia Bt., amely egy közös vállalat a német Bauer Verlag és a Sanoma Budapest Kiadói Rt. tulajdonában. A Bauer és a Sanoma Budapest közti megállapodás értelmében 2003. július 1-étől a Bauer Verlag kivásárolja a Sanoma Budapest tulajdonrészét az Euromédia Bt.-ben. Ennek értelmében a Bravo, Bravo Girl, Buci Maci, Tina és Tina Extra lapok kiadását a jövőben nem a Sanoma Budapest végzi.
2002 - Új termékindítások
  • április – Újabb heti sztármagazinnal, a Besttel jelentkezik a Sanoma
    A Best magazin bevezetését a szintén a kiadó portfoliójához tartozó, nagysikerű Story magazin kiadása során megszerzett információbázis, szerkesztőségi tapasztalat és a sztárokkal kialakított kiváló kapcsolat, illetve az olvasók részéről mutatkozó hatalmas és széleskörű információigény tette lehetővé. A Best tartalmi és vizuális koncepcióját a magyar szerkesztőség dolgozta ki, Ómolnár Miklós főszerkesztő vezetésével. A Best magazin hétről-hétre olvasmányosan mutatja be a legszélesebb érdeklődésre számot tartó embereket és eseményeket.
  • május - Bejegyzésre került a Sanoma Budapest Kiadói Rt. a cégbíróságon
    2002. május 31-i dátummal bejegyezte a cégbíróság a Sanoma Budapest Kiadói Rt.-t, amelyben beolvadással egyesül a korábbi VNU Budapest Lapkiadó Rt. , az EKH Egyesült Kiadói Holding Kft., az Egyesült Reklám Kft. és a Vicomobil Kft.
  • október - Elindult a Hírstart.hu, a Startlap hírgyűjtő portálja
    A Hírstart az "anyalinkgyűjtemény", a megbízható, praktikus, ám természetéből adódóan statikus Startlap mellett dinamikus tartalmat, a legfontosabb magyar híroldalakon megtalálható anyagokat szolgáltatja.
2001- Finn tulajdonosok, új termékek
  • április - VNU Budapest Lapkiadó elindította újabb tartalomszolgáltató portálját, a nők lapja c@fe-t
    A nők lapja c@fe az internetező nők számára nyújt hasznos információkat, szolgáltatásokat, fórumokat és érdekes tartalmat 60 témában. A női oldal célja, hogy a fiatal nők központi találkozóhelyévé váljon, ahol együtt - és maguk között lehetnek, ahová betérve megbeszélhetik gondjaikat, segítséget kaphatnak, ismerkedhetnek és véleményt cserélhetnek
  • július - A finn SanomaWSOY és a holland VNU megállapodást írt alá, amely értelmében a SanomaWSOY vásárolja meg a VNU Fogyasztói Információs Csoportját – beleértve a VNU Budapest Rt.-ét - 1,25 milliárd euroért.
2000 - Akvizíciók, lapkiadás, internet, tulajdonosváltás
  • június - Sanoma megvásárolja a Startlapot
    A harmadik legnagyobb magyar internetes portál - a Startlap.hu - megvásárlásának köszönhetően a VNU Budapest Rt. kulcsfontosságú pozíciót szerez a magyar internetpiacon.
  • november - Az Egyesült Kiadói Holding Kft. (VICO) megvásárlásával a VNU Budapest Rt. Magyarország vezető lapkiadójává vált.
    A VNU Budapest Lapkiadó Rt., a VNU Magazines leányvállalata, megállapodásra jutott a budapesti székhelyű Egyesült Kiadói Holding Kft. (EKH) megvásárlásáról. A portfolió a vásárlásnak köszönhetően kiegészült az Atriummal, a Családi Lappal, a Nők Lapjával, a Nők Lapja Évszakokkal, az Otthonnal, az RTV Műsormagazinnal, a Színes RTV-vel és a Vasárnapi Hírekkel, valamint az EKH és a német Bauer Verlag közös kiadásában megjelenő Bravo, Bravo Girl, Buci Maci, Tina és Tina Extra lapokkal.
  • december - A holland VNU szerződést kötött az amerikai AC Nielsen piackutató céggel annak megvásárlásáról.
    Az ügylet finanszírozásának érdekében a VNU értékesíteni kívánja a szórakoztató lapkiadási és oktatási információs üzletágait.
1999 - Új lapindítások
  • Megalakul a VNU Budapest Lapkiadó Rt., amely egyesíti az Erasmus Press Kft. és a Figyelő Rt. tevékenységeit, és így a tulajdonos holland VNU összes magyarországi érdekeltségét megjeleníti.
  • május – A VNU Budapest Lapkiadó Rt. a Füles rejtvénylap-család 10 tagját licencbe adja az IQ Press Kft-nek
1997 -Amerikai vegyesvállalat alapítás
  • Megalakul a Hearst Erasmus Press Kiadói Kft., amely egy vegyes vállalat az Erasmus Press és a Hearst Magazines International amerikai kiadóvállalat között.
  • A Hearst Erasmus Press Kiadói Kft. kiadásában megjelenik a Cosmopolitan magazin. (a mai Hearst Sanoma Budapest Kiadói Kft.)
1995 - Meglepetés
  • Új lapot jelentet meg a kiadó Meglepetés címmel
1994 - Üzleti portfolió
  • A VNU tulajdonába kerül a Figyelő Rt., amely a Figyelő, a Médiafigyelő és a TOP200 magazinok kiadásával és üzleti konferenciaszervezéssel foglalkozott.
1993 - Holland tulajdonos
  • Az Erasmus Press Kiadói Kft. 100 százalékos holland tulajdonba kerül.
1992 - Megalakulás
  • A holland VNU médiavállalkozás lapkiadóvállalatot hoz létre az Ifjúsági Lap- és Könyvkiadó Vállalattal Erasmus Press Kiadói Kft. néven. A kiadó portfoliójába 14 kiadvány tartozott: Ifjúsági Magazin, Fakanál, Füles és a Füles rejtvény-lapcsalád 11 tagja.