Rólunk

 

Central Médiacsoport – A tartalom meghatároz

 

A Central Médiacsoport Magyarország egyik vezető médiavállalata. Változatos portfóliónkban meghatározó hányadban szerepelnek Magyarország legismertebb és közkedvelt márkái: szórakoztató, ismeretterjesztő és életstílus-magazinok, valamint digitális termékek, amelyekkel olvasók széles rétegét érjük el. Megtalálható közöttük a Nők Lapja, a National Geographic, az nlc, a Marie Claire, a 24.hu, a Nosalty a Vezess a Gyerekszoba és a HáziPatika is, illetve legújabb márkánk, a REFRESHER, amely elsősorban a millenniumi és a Z generációt szólítja meg.
A 14 nyomtatott magazinnal és a több mint 20 különszámmal, bookazine-nal, valamint a 19 online kiadvánnyal 5,7 millió embert érünk el minden hónapban.

Termékeink és újságíróink számos rangos díjjal büszkélkedhetnek. Kollégáink 2022-ben elnyerték többek között a Magyar Sajtódíjat, a Szegénységről Méltósággal Sajtódíjat, és a Podmaniczky-díjat is. A 24.hu szerkesztősége a Kreatív OVA versenyén Az év podcastműhelye elismerést érdemelte ki, valamint a Prizma Kreatív PR Díjon arany minősítést ért el mozgókép, PR-film, oktatófilm kategóriában a független online hírszerkesztőség életét bemutató Wörkfilmmel. 2022-ben egy saját díjat is életre hívtunk, a Nők Lapja Irodalmi Díjat 4 kategóriában osztottuk ki. Munkatársaink pedig rendszeresen kiemelkedő helyen szerepelnek a szakma által összeállított listákon.

A magazin és online hirdetési felületek értékesítése mellett Central Content üzletágunk – szintetizálva a különböző szervezeti egységeinkben fellelhető tudásanyagot és kreativitást – három területen nyújt innovatív tartalmi megoldásokat kereskedelmi ügyfeleink számára: Content Marketing, Videó & Podcast, illetve Custom Publishing.

Vállalatunk számára kiemelten fontos a hiteles és minőségi tartalomgyártás, illetve a felelős utánpótlás-nevelés. Ezért 2022 szeptemberében életre hívtuk a Central Digitális Akadémiát, amely egy 4 hónapos képzéssel egybekötött gyakornoki programot kínál a médiaipar iránt érdeklődő pályakezdőknek. Az első évben 13 fiatal kapott lehetőséget arra, hogy az újságírás, a digitális marketing és a médiatudományok területén bővítse ismereteit. 2023 őszén ismét meghirdettük a Central Digitális Akadémia képzési programját.
CSR-politikánk középpontjában a fiatalok edukációjának fejlesztése, valamint a hátrányos helyzetű gyermekek támogatása áll.
Emellett kötelezettségünknek tekintjük, hogy támogassuk olyan szervezetek munkáját is, amelyek azon dolgoznak, hogy a hátrányos helyzetű emberek életét segítsék. Ezért időről időre egy-egy jó ügy/szervezet mellé állunk. 2022-ben többek között, az ukrán–orosz konfliktus kapcsán, támogatást nyújtottunk a független ukrán sajtó munkatársainak és a Migration Aid-nek, amely a menekülteket segítette és most is folyamatosan segíti.

Online

4 900 000
látogató havonta

Magazin

2 200 000
olvasó havonta

Vezetői testület

Varga Zoltán

Igazgatóság elnöke és vezérigazgató

Vági Róbert

Vezérigazgató-helyettes

Szeder Attila

Kereskedelmi igazgató

Bognár Bálint

Digitálisüzletág-igazgató

Lipták Tímea

Magazinüzletág-igazgató

Győri Izabella

Gazdasági igazgató

Buláth Zsolt

Emberierőforrás-igazgató

Antti-Jussi Lumijärvi

Technológiai igazgató

dr. Lendvai Balázs

A társaság vezető ügyvédje

Forrás: E-Gemius 2022.9. havi RU (15+ belföldi közönség, total platfom), TGI-NOK 2021/3-4 2022/1-2.