Refresher néven új, fiatalokat célzó márkát vezet be a hazai online piacra a Central Médiacsoport
A márka bevezetését, egy a hazai médiapiacon eddig egyedülálló, a magyar Z-generációt fókuszba állító kutatás előzte meg.
BővebbenA márka bevezetését, egy a hazai médiapiacon eddig egyedülálló, a magyar Z-generációt fókuszba állító kutatás előzte meg.
BővebbenA Central Média a szektort érő rengeteg negatív hatás ellenére az elmúlt pénzügyi évben is növelte...
BővebbenA Central Médiacsoport márciustól a Migration Aid menekülteket segítő szervezet tevékenységét...
BővebbenÁprilis 1-jétől a Meglepetés magazin is csatlakozik a Story és Best magazinok tartalom-előállító...
BővebbenIparági összefogást kezdeményez a Central Médiacsoport a Magyar Lapkiadók Egyesülete támogatásával. A médiavállalat szeretné az orosz-ukrán háborús konfliktus kapcsán a független és hiteles tájékoztatást nyújtó Independent...
BővebbenA vezető híroldal és a Youtube-csatorna műsorfolyama a 2022-es országgyűlési választás meghatározó...
BővebbenKimagaslóan indult a 2022-es év a Central médiacsoport női portfóliójának, az első hónapban minden...
BővebbenA 24.hu az ország egyik legolvasottabb hírportáljaként elkötelezett amellett, hogy mindig friss...
BővebbenTavaly hívta életre Te is hős vagy! elnevezésű CSR-kezdeményezését a Central Médiacsoport. A...
BővebbenMegjelent a Best magazin idei első tematikus különszáma: 64 + 4 oldalon minden, ami esküvő!...
BővebbenA Central Médiacsoport a 2022-es parlamenti választások előtti hivatalos kampányidőszakban is...
BővebbenÜgyvédből lett HR vezető tavaly ősszel Jurida Petra a Central Médiacsoportnál. Fontosnak tartja a...
Bővebben