Címke: Online
Refresher néven új, fiatalokat célzó márkát vezet be a hazai online piacra a Central Médiacsoport
A márka bevezetését, egy a hazai médiapiacon eddig egyedülálló, a magyar Z-generációt fókuszba állító kutatás előzte meg.
BővebbenFriss arculattal és innovatív megoldásokkal folytatja a 23 éves HáziPatika!
Több mint két évtizedes története egyik legnagyobb mérföldkövéhez érkezett a HáziPatika.com....
BővebbenJanuárban az nlc-t látogatták a legtöbben
Kimagaslóan indult a 2022-es év a Central médiacsoport női portfóliójának, az első hónapban minden...
BővebbenSoha nem kelt még el ennyi új luxusautó Magyarországon
Számos prémium- és luxusautó-márka megdöntötte idehaza saját értékesítési rekordját, miközben az...
BővebbenÚj online platformmal jelentkezett a Central Médiacsoport!
Az online térben is beerősít a Story magazin! A Central Médiacsoport piacvezető sztáros hetilapja...
BővebbenÚj irányt mutat az online termékek piacán a Nosalty!
Folytatja a gasztrotársadalom közösségépítését a Nosalty, amely az Élményfőzés elnevezésű...
BővebbenVezess Katalógus különszám
|Web |Előfizetés Horváth Zsolt Vezess főszerkesztő Az idén 20 éves Vezess újabb mérföldkőhöz...
BővebbenDigitális térbe költözik a Cosmopolitan
A Cosmopolitan nemcsak a print glossy magazinpiacon nyitott elsőként 1997-ben, de az online térben...
Bővebben„Az NLCafé nem one man show”
Az NLCafé sikerének egyik titka az, hogy vezetését tekintve „kétszemélyes” site. A Kreatív magazinnak Pácsonyi Daniella főszerkesztő és Kisszékelyi Veronika termékmenedzser mesélt a feladataik megosztásáról, hierarchiáról.
BővebbenUltrafutó a WellnessCafé új vezető szerkesztője
2018. január 1-től Balla Hajnalka a WellnessCafé vezető szerkesztője.
BővebbenBest of Vezess 2017
Termékeny év volt a tavalyi a Vezess számára. Újságíróink összesen 9533 cikket írtak az oldalra 2017-ben.
BővebbenA hősnők nap, mint nap velünk vannak
2017-ben immáron 5. alkalommal adtak át Richter Aranyanyu Díjat, amelyet az egészségügyi szakdolgozó kategóriában a zsűri pontozása szerint a Caféblog egyik VIP bloggere, az Ápolónő írója, Sebők Erika nyerte el.
Bővebben
Legfrisseb híreink
- Lezárult a Citromail eladásáról szóló üzlet a Central és a Fjordmail között
- Refresher néven új, fiatalokat célzó márkát vezet be a hazai online piacra a Central Médiacsoport
- „Az olvasó a legtöbb esetben előbb kattint, mint ahogy gondolkodik”
- Elindult a Nosalty Húsbavágó! kampánya
- Ünnepi számmal jelent meg a Marie Claire
- Endrei Judittal érkezik a megújult Meglepetés magazin
- Az üzleti eredményesség teret ad a kísérletezésre – nyereséges üzleti évet zárt a Central Média
- Kedves matricacsomaggal erősíti a prevenciót a HáziPatika.com