A Central Médiacsoport májusban #mediatalks néven új, online előadás-sorozattal jelentkezett, mely időről időre egy jól meghatározott tematikához kapcsolódóan érdekes szakmai témákról, fogyasztói szokásokról, trendekről, márkákról, tartalmi és display megjelenésekről, hirdetésekről és szektorspecifikus információkról szól. A sorozat következő állomásán az autós szektorra fókuszálva a koronavírus-járvány eredményezte megváltozott helyzetről, annak hatásáról, eredményeiről, valamint terveiről beszélgetünk a szektor szakértőivel.

A #mediatalks keretében megszólaló iparági marketing és kommunikációs szakemberek, illetve a közönség soraiban helyet foglalók megosztják velünk a tapasztalataikat, hogy milyen hatással volt a járvány az autóiparra, illetve a reklám- és tartalomfogyasztásra, és arról is beszélgetünk, hogy mi várható a jövőben. A beszélgetés célja, hogy a hallgatók jobban lássák és értsék, hogyan működik a kommunikációs folyamat egy korábban soha nem tapasztalt rendkívüli helyzetben.

Témáink:

– Milyen hatással volt a járvány a gazdaságra és azon belül az autóiparra nemzetközi szinten, illetve Magyarországon?
– Hogyan reagáltak az egyes cégek a változásokra, mi volt a rendelkezésre álló mozgástér?
– Hogyan hatott a válság a különböző márkák kommunikációs stratégiájára?
– Hogyan alakultak a vásárlók médiafogyasztási szokásai?
Szükséges volt-e kommunikációs stratégián változtatni és ha igen, akkor hogyan?
– Mire lehet számítani a vásárlói szokások alakulásával kapcsolatban?
– Hogyan tud reagálni az autóipar az átalakuló helyzetre?
– Mikorra várható az autóipari kommunikáció visszaállása a járvány előtti szintre?
– Hol és hogyan tud a média segíteni az autóipari szereplőknek a céljaik elérésében?

Előadóink:

– Erős Attila (Fastbridge, Reprise, IPG, Mediabrands, Matterkind // Chief Digital Officer)
– Sztárcsevity Andrea (Volvo // marketingigazgató)
– Hársfalvi János (Magyar Suzuki Zrt. // Domestic Sales, Marketing Group Leader)
– Vági Róbert (Central Médiacsoport // Kereskedelmi igazgató)
– Szigeti Péter (Central Médiacsoport // digitális lapigazgató – 24.hu, Vezess)
– Horváth Zsolt (Central Médiacsoport // főszerkesztő – Vezess)

A webinárium a Clickmeeting online platformon keresztül valósul meg, a részvételhez szükséges információkat regisztrációt követően küldjük el e-mailben.
Regisztráció: https://sales.centralmediacsoport.hu/central-insights-mediatalks-maradjunk-lenduletben/

Forrás: Central Médiacsoport Facebook oldal



Címkék: