Több mint 1,2 millió felhasználó tájékozódott az országgyűlési választás eredményeiről április 4-én, hétfőn a 24.hu-n, amely ezzel a választást követő napon első helyen végzett a hírportálok között. A voksolás napján és éjszakáján pedig összesen 1 milliónál is több felhasználó követte a Facebookon, illetve a YouTube-on élőben a 24.hu és a Partizán nagyszabású közös műsorfolyamát, a Frontvonalat.

Az országgyűlési választás hagyományosan egyike a legfontosabb eseményeknek egy hírportál életében, jellemzően ekkor a legnagyobb a felhasználói érdeklődés tartalmaik iránt. Nem volt ez másképp április 4-én sem, amikor az eGemius közönségmérő rendszer adatai alapján 1.250.316* hazai felhasználó látogatott el az oldalra.

A választás napján és éjszakáján a 24.hu a Partizánnal közös műsorfolyammal várta a közélet eseményei iránt érdeklődő közönséget. A telelvíziós adásokra emlékeztető, közszolgálati jellegű, két stúdióból és 11 külső helyszínről jelentkező, számos közéleti személyiséget, elmezőt és politikust felvonultató, nagyszabású tartalom a Facebookon és a YouTube-on összesen 1.018.000**-os nézettséget ért el. Mindeközben maga a hírportál ezen a napon 1.215.216*** egyedi felhasználót is fogadott, akik itt olvasták a választási híreket és böngészték a részvételi, illetve szavazati adatokat és térképeket.

A Frontvonal ezzel a teljesítménnyel bebizonyította, hogy az online videós tartalomszolgáltatás fontos pillanatokban versenyképes alternatívát tud kínálni a közélet kérdései iránt érdeklődő, a klasszikus közszolgálatiságra szomjazó nézők számára a hagyományos televíziós műsorok kínálatával szemben is.

*forrás: eGemius, 2022.04.04., web+app
** forrás: Youtube: 694 ezer view; Facebook: 324 ezer view
*** forrás: eGemius, 2022.04.03., web+app