Az április 25-26. között megrendezésre kerülő Digital-Media Hungary konferencián egy izgalmas kerekasztal beszélgetés részese volt Bognár Bálint, a Central Médiacsoport digitálisüzletág-igazgatója. A megragadó és érdekfeszítő kerekasztal beszélgetés alatt a résztvevők és a hallgatóság egyaránt számos új gondolattal gazdagodott a hazai digitális média jelenéről és jövőjéről, valamint arról, hogy milyen irányokat érdemes követni a sikeres működéshez és fejlődéshez.

A beszélgetés résztvevői között szerepelt Dr. Bartóki-Gönczy Balázs (Médiatanács, Magyarország), Szántó Balázs (Noguchi, Magyarország), Mező László (EssenceMediacom, Magyarország), Csermely Ákos (Digital-Media Hungary, Magyarország), Ilku Miklós (Index, Magyarország) és Szalai Zoltán (Mandiner, Magyarország).

A kerekasztal beszélgetés során a résztvevők – köztük Bognár Bálint – a hazai digitális média előtt álló meghatározó kihívásokra keresték a válaszokat. Mennyire maradhat releváns a médiacégek szerepe, amikor a fogyasztó figyelmét egyre több helyről próbálják elérni és egyre nagyobb a verseny iránta? Életben lehet-e maradni a nagy nemzetközi szereplők szorításában? Mit adhat ezekkel szemben a hazai piac? Van-e felelőssége a médiacégeknek a hazai hirdetők és magyar média márkák támogatásában? Össze kell-e fogni a piacnak vagy a verseny majd kijelöli az arra hivatottakat, akik életben maradnak.

Csermely Ákos kérdésére Bognár Bálint elmondta, szerinte alapvetően megváltozott a média értelmezése, hiszen az exkluzív tartalom előállitás gyakorlatilag megszűnt, bárki lehet médium. Szerinte az online média az algoritmust próbálja kiszolgálni, amellyel elérést céloz, az elérést pedig monetizálja. A márkaértékkel kapcsolatban Bálint hozzátette, hogy a digitális márkáknak nagyobb kihívás a klasszikus márkaépítés, ezért kizárólag a jó tartalom az, ami meghatározza egy digitális média márkaerejét és jelentését.



Címkék: