2015. szeptember 14-én indult a Nők Lapja magazincsalád marketing célú weboldala, a noklapja.hu, ahol a főlap mellett a Konyha, Desszert, Psziché, Ezotéria és a Nők Lapja különszámok életét is nyomon követhetik az olvasók.

Az oldal naponta frissülő tartalma alapvetően a nyomtatott lapok kínálatára épül, emellett az online szerkesztés időbeli rugalmasságát és technológiai lehetőségeit kihasználva napi horoszkóppal, képgalériákkal, a blogbejegyzések hangulatát idéző aktuális jegyzetekkel, illetve videós contentekkel várja a látogatókat. A site 2016 tavaszától havonta átlag napi 10 ezer UU körül teljesít.
A brandek a Facebookon is jelen vannak saját oldalakkal, ez számszerűen közel 160 000 fős követőtábort jelent, melyből a Nők Lapja az elmúlt hetekben érte el a 100 000 főt. Instagramon közel 10 ezren követnek minket, de a Youtube-on is megtalálhatóak vagyunk.



Címkék: