A magazin tovább hirdeti a sokszínűség, az egyenlőség és az elfogadás szellemiségét

Az októberi Marie Claire címlapján Lakatos Mónika, Womex díjas oláhcigány énekesnő szerepel. A népszerű glossy magazin ezzel továbbra is azt szeretné az olvasói, a partnerei és hirdetői felé hangsúlyozni, hogy kiemelten fontos számára a sokszínűség, az egyenlőség, valamint az elfogadás. A fenti hármas egység szellemisége remek imázsépítőnek bizonyult és a szerkesztőséget igazolja, hiszen a magazin sikeres üzleti félévet zárt. Ennek köszönhetően a havilap kiadója, a Central Médiacsoport hosszútávon tervez a márkával, és a következő periódusra is megállapodást kötött a licenctulajdonossal.

A Marie Claire a modern, stílusos, független és világra nyitott nőket helyezi a középpontba, így kínálva elgondolkodtató, inspiráló, releváns és szórakoztató tartalmat olvasóinak. Ennek szellemében, a magazin történetében először egy roma származású hölgy, Lakatos Mónika, oláhcigány énekesnő került a címlapra. A szerkesztőség szerint rendkívül inspiráló, hogy egy olyan, hazai kisebbség női képviselőjét állították reflektorfénybe, amely közösség tagjait a glossy magazinok általában nem szokták a borítón szerepeltetni.

Nem az volt a cél, hogy megveregessük a saját vállunkat, 2021-ben egy ilyen döntésnek már nem szabadna különösebb érdemnek lennie, Móni pontosan olyan értékeket képvisel, olyan kiemelkedően tehetséges, ami miatt már korábban felfigyeltünk rá, és a tavalyi Womex életműdíja óta tervezzük, hogy interjút készítünk vele.

Tiefenthaler Eszter

vezető szerkesztő, Marie Claire

Az előítéletek az ismeretlentől való félelemből származnak, talán ez a magazincímlap is segít abban, hogy az emberek nyitottabbak legyenek, és ezzel együtt a különböző kultúrák képviselői közelebb is kerüljenek egymáshoz.

Lakatos Mónika

Womex díjas énekesnő

A Marie Claire számára az innováció is kiemelkedő szereppel bír, a folyamatosan megújuló és releváns tartalmakat kínál az olvasók számára. A napokban megjelent lapszám azért is különleges, mert a magazin közösségimédia-felületein a fotó „megmozdul”, videón láthatjuk azokat a pillanatokat, amikor a címlapkép készült, vagy azt, ahogy Móni a fotózás közben énekel, a vele készült interjúban található QR-kód beolvasásával az olvasók is hallhatják a lenyűgöző hangot.

Az elmúlt időszakban kialakult járványhelyzet miatt még nagyobb szükség van olyan felületekre, ahol olyan női hősök jelennek meg, akik átküzdik magukat a hétköznapokon, kiállnak egymásért és magukért, segítenek a rászorulókon, önkénteskédnek és társadalmi tabukat döntenek le. A magazin népszerűségét bizonyítja, hogy az idei évben eddig átlagban 10 ezer példány felett kelt el a magazin. Emellett az online térben is kirobbanó sikereket ért el: az elmúlt negyedévben 29 százalékkal nőtt a weboldal látogatottsága, a tavalyi év azonos időszakához képest pedig megduplázódott*.

* Forrás: Gemius, domestic, TOTAL



Címkék: