2018. május 15-től Mészáros Kinga veszi át Varga Zoltántól a Central Médiacsoport vezérigazgatói feladatait. A tulajdonos, Varga Zoltán a jövőben az igazgatóság elnökeként vesz részt a munkában, továbbá operatívan irányítja a Central Médiacsoport külföldi terjeszkedési stratégiájának megvalósítását.

A médiavállalat vezérigazgató-váltása része a Central Médiacsoport következő 3 éves stratégiájának, amely a hazai piacon az adat és technológia-alapú tartalomgyártásról, külföldön pedig a közép-kelet-európai terjeszkedésről szól.

Mészáros Kinga a Central Médiacsoport új vezérigazgatójaként a legnagyobb elérésű hazai online és print médiaportfolió vezetését veszi át Varga Zoltántól. A kiadványaival havonta együttesen több mint 6,7 millió olvasót és látogatót elérő médiavállalat női és tematikus magazinjai közé olyan – saját szegmensükben piacvezető – kiadványok tartoznak, mint például a Nők Lapja, Story Magazin, National Geographic és az NLCafé.

Az új felsővezető célja, hogy technológiai innovációkkal erősítse a Central Médiacsoport hazai piacvezető pozícióját, és újabb régiós vállalkozások integrálásával nemzetközi szereplővé váljon, ami – a szervezetfejlesztés folytatása mellett – megalapozza a cégcsoport jövőbeni stabil növekedését.

Mészáros Kinga 2017 novemberében érkezett a Central Médiacsoporthoz stratégiai vezérigazgató-helyettesként, korábban a reklámszakmában dolgozott, 18 éves ügynökségi tapasztalattal rendelkezik. 2005-ben csatlakozott a Saatchi & Saatchi nemzetközi ügynökséghez, 2007-től átvette az ügyfélkapcsolati osztály vezetését, majd 2009-től a cég ügyvezetője lett. A Publicis Groupe 2016 évi átszervezését követően a magyarországi Publicis One ügynökségi csoport vezetőjévé nevezték ki.

Varga Zoltán a 2018. május 15-én történő vezérigazgató-váltás után tulajdonosként látja el a cégcsoport igazgatóságának elnöki feladatait, valamint irányítja a régiós akvizíciós stratégiát.

Az új vezérigazgató a következőt nyilatkozta: „Szerencsés vagyok, hogy éppen most kerültem ebbe a pozícióba. Egy sikeres médiavállalkozást vezetni a mai minden szempontból gyorsan változó környezetben önmagában is motiváló feladat. Ugyanakkor Közép-Európában, a világ egyik legkarakteresebb, dinamikusan fejlődő régiójában terjeszkedni, és itt a Central Médiacsoportot a növekedés következő szintjére vezetni igazi kihívás számomra.”

Varga Zoltán új feladatai kapcsán elmondta: „Amikor 2014-ben megvásároltuk a Sanomától annak magyarországi médiaportfolióját, alapjaiban kellett újragondolnunk az operációt. Az azóta eltelt idő üzleti sikerei igazolták a döntéseinket, az átstrukturálás és a profiltisztítás meghozták a várt eredményeket.  Ez jó alapot ad ahhoz, hogy most ismét elkezdjünk építkezni. A hazai piacon tervezett innovációink megvalósítása, a Central Médiacsoport mostani megújulása már új embert kíván a cégcsoport élén. A Central Médiacsoport víziója, hogy néhány éven belül nemzetközi szinten is versenyképesen működő vállalatcsoporttá alakuljon. Megvan hozzá a tudásunk, a forrásaink, a piac- és az ügyfélismeretünk is, és boldogan mondhatom, hogy Kinga személyében megtaláltuk azt a felsővezetőt, aki ezt az építkezést vezetni fogja.

Én az akvizíciók világából jövök, tudom, hogy azzal segítem most leginkább a Central Médiacsoport jövőjét, ha jól és jó vállalatokat vásárolok a régióban. A továbbiakban száz százalékban erre koncentrálok.”



Címkék: