Hering András
főszerkesztő
A Nosalty 2008-ban garázsblogként indult, 2012 májusa óta pedig a Magyarország piacvezető receptoldala. A mára havi 1,8 millió egyedi látogatóval bíró oldalunkon több mint 59.800 közösségi alapon születő, de szerkesztett és ellenőrzött receptet talál az olvasó strukturált, kategorizált formában.
Ezt egészíti ki a szerkesztett magazin tartalmunk, melyen külön szerkesztőség és a NoSalty saját dietetikusa dolgozik. Fő zászlóshajónk továbbra is a gasztro tematika, a saját gyártású receptvideóink, valamint a fiatal, városi „gasztrománokhoz” szóló ízHUSZÁR magazinunk.
A legnagyobb kihívás számunkra a népszerűséget úgy megtartani, hogy szerethetőek maradjunk azok számára, akik közel egy évtizede kötelezték el magukat mellettünk, illetve naprakészek és előremutatónak lenni azok szemében is, akik most kóstolnak bele a főzés és gasztronómia világába. Természetesen nekünk erre is van legalább egy jó receptünk és egy hasznos cikkünk!
A Nosalty Magyarország piacvezető receptoldal és gasztromagazinja. A havonta közel 2 millió embert elérő recepttár tartalmai olyan strukturált rendszerben érhetőek el, amely szinte bármely szektor számára értékes lehet hirdetési szempontból.
Két Facebook-oldalunkon több mint 1 millió rajongónk van, akiknek a 89%-a nő. Havonta 4,8 millió embert érünk el a közösségi felületeken.
Forrás: Facebook, Instagram, Viber, 2020. februári állapot