A Nosalty és a Knorr közös projektje, az Élményfőzés két kategóriában is a dobogó második fokán végzett a szakmai megmérettetésen.

2021 utolsó kreatívos Best.net versenyén 113 pályaműből 2 elismeréssel is díjazták a Nosalty & Knorr közös projektjét, az Élményfőzés nevű online eseménysorozatot. A verseny célja, hogy megtalálja a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és online megoldásokat a magyar piacról.

Az Élményfőzés online eseményei során a résztvevők egyedül, barátokkal és a családdal főzhettek az ország minden pontjáról, erősítve az otthon főzés élményét és közösségépítő erejét.

A versenyen két kategóriában is döntős lett a kezdeményezés: Digitális esemény és Innovatív megoldások kategóriában is ezüst éremmel értékelte a szakmai zsűri a projektet.

Nagyon örülünk a díjaknak, de annak még inkább, hogy a jó hangulatú közös online élményfőzések által sikerült szombat estére összehozni egymással a családokat és a barátokat is. Az idei évre is tervezünk új eseményeket!

Krankovics Béla

lapigazgató, Central Médiacsoport Zrt.



Címkék: