Tavaly átlépte a 200 ezres álomhatárt a Krémmánia követőinek száma, az oldal pedig már több mint 1,2 millió felhasználói véleményt gyűjtött össze indulása óta. A beauty kategóriában kiemelkedő médium arculatváltással fordult rá az év második felére: friss logója és megújult nyitóoldala modern, időtálló külsőt biztosít, míg a megújult „Piactér”, az átgondoltabb profiladatlapok és menüstruktúrák, valamint a kibővített keresőfunkció a funkcionalitásba hoznak izgalmas változásokat.
„Nagyon büszke vagyok, hogy a kezdetek óta jelen vagyok egy olyan, maximálisan őszintének és hitelesnek tartott oldal életében, ami egyrészt segít a tudatos kozmetikumválasztásban, másrészt pedig viszonyítási pont és egy igazi lovebrand. A Krémmánia történetében nagy lépés a mostani megújulás, hiszen sokkal felhasználóbarátabb és a mai trendekbe illeszkedő lett az oldal, amit – bízom benne –, hogy nemcsak hasznos, hanem élvezetes is lesz használni a régi és az új krémmániások számára egyaránt” – fogalmazott Bauer Évi, a Krémmánia főszerkesztője.
„A Krémmánia az ország legnagyobb szépségápolással foglalkozó közösségi oldala, aminek a különlegessége és talán a legnagyobb érdeme, hogy valóban a felhasználók véleményére épül. Már a ráncfelvarrás tervezésekor is egyértelmű volt, hogy a megújulás alapjául az ő észrevételeik szolgálnak majd: így született meg például a most bevezetett „Polcaim” menüpont is. Büszkék vagyunk, hogy ennyien szeretik és használják naponta az oldalt, és bízunk abban, hogy a ráncfelvarrással egy még erősebb közösség épül, akik továbbra is releváns és hiteles véleményt adhatnak egymásnak a termékekről” – tette hozzá Kenyhercz Kinga, a Central Médiacsoport női digitálisportfólió-igazgatója.