Rólunk

A Central Médiacsoport Magyarország vezető online és print kiadóvállalata.

Az általunk képviselt portfólió meghatározó hányadban Magyarország legismertebb, esetenként a legnagyobb múlttal rendelkező márkái, szórakoztató, ismeretterjesztő és életstílus-magazinok, valamint digitális termékek. Többek között megtalálható közöttük a Nők Lapja, a National Geographic, az nlc, Nosalty, Házipatika.com vagy a 24.hu is. A 18 nyomtatott magazin és 18 különszám és 19 online kiadvány az ország lakosságának több mint felét éri el havonta.

Kimagasló sales tevékenységünk is, hirdetési megoldásainkkal több alkalommal nyertük el a szakma elismerését, így például 2017-ben a Kreatív Content Marketing Award (CMA) versenyén arany, ezüst és bronz díjjal is büszkélkedhettünk. A magazin és online hirdetési felületek értékesítése mellett a Central Médiacsoport olyan egyedi kommunikációs lehetőségekkel is foglalkozik a márkáink ismertségére alapozva mint különféle rendezvények szervezése, a márka kiterjesztés különböző ágai, vagy az egyedi megoldásokat kínáló content marketing.

Online

4 800 000
látogató havonta

Magazin

3 000 000
olvasó havonta

Vezetői testület

Varga Zoltán

Igazgatóság elnöke

 

dr. Lendvai Balázs

A társaság vezető ügyvédje

 

Vági Róbert

Vezérigazgató-helyettes

 

Bognár Bálint

Digitálisüzletág-vezető

 

Lipták Tímea

Magazinüzletág-igazgató

 

dr. Jurida Petra

Emberierőforrás-igazgató

 

Antti-Jussi Lumijärvi

Technológiai igazgató

Győri Izabella

Megbízott gazdasági igazgató

Felsővezetés

Kovács Mónika

Megbízott Portfólió-igazgató

 

Tóbiás Andrea

Stratégiai Terjesztési Igazgató

 

dr. Szemere Gabriella

Ügyvezető igazgató, Central Kiadói Csoport Kft.

Vékási Andrea

Portfólió-igazgató

 

Forrás: Gemius – DKT 2020. december (15+ belföldi közönség); NOK 2019/1-4.; TGI-NOK, 2019/3-4 2020/1,3 és Central becslés