Rólunk

A Central Médiacsoport Magyarország vezető online és print kiadóvállalata.

Az általunk képviselt portfólió meghatározó hányadban Magyarország legismertebb, esetenként a legnagyobb múlttal rendelkező márkái, szórakoztató, ismeretterjesztő és életstílus-magazinok, valamint digitális termékek. Többek között megtalálható közöttük a Nők Lapja, a National Geographic, az NLCafé, Nosalty, Házipatika.com vagy a 24.hu is. A 25 nyomtatott magazin és 25 különszám és 19 online kiadvány az ország lakosságának több mint felét éri el havonta.

Kimagasló sales tevékenységünk is, hirdetési megoldásainkkal több alkalommal nyertük el a szakma elismerését, így például 2017-ben a Kreatív Content Marketing Award (CMA) versenyén arany, ezüst és bronz díjjal is büszkélkedhettünk. A magazin és online hirdetési felületek értékesítése mellett a Central Médiacsoport olyan egyedi kommunikációs lehetőségekkel is foglalkozik a márkáink ismertségére alapozva mint különféle rendezvények szervezése, a márka kiterjesztés különböző ágai, vagy az egyedi megoldásokat kínáló content marketing.

Online

4 244 000
látogató havonta

Magazin

2 300 000
olvasó havonta

Vezetői testület

Varga Zoltán

Igazgatóság elnöke

Szügyi Gergely

Gazdasági Igazgató

Mészáros Kinga

Vezérigazgató

Vékási Andrea

Megbízott Üzletág-igazgató

dr. Lendvai Balázs

A társaság vezető ügyvédje

Bognár Bálint

Digitálisüzletág-vezető

Felsővezetés

Dr. Baráth Andrea

Marketingigazgató

Kovács Mónika

Megbízott Portfólió-igazgató

Rusvai Richárd

Digitális Értékesítési Igazgató

Gáspár Andrea

Emberierőforrás-igazgató

Márkus Krisztina

Hirdetési Igazgató

Somlainé Szlávik Éva

Terjesztési Igazgató

Gellért Katalin

Műszaki Igazgató

Nyitrai László

Informatikai Igazgató

dr. Szemere Gabriella

Könyvkiadási Vezetőszerkesztő

Forrás: Magazin – NOK, 2017. 1-4. | Online – DKT OLA 2017. 1 félév átlag (15+ belföldi közönség, teljes belföldi látogatottság) | Teljes Central Médiacsoport portfólió – * Central Médiacsoport becslés