Rólunk

 

Central Médiacsoport – A tartalom meghatároz

 

A Central Médiacsoport Magyarország egyik vezető médiavállalata. Változatos portfóliónkban meghatározó hányadban szerepelnek Magyarország legismertebb és közkedvelt márkái, szórakoztató, ismeretterjesztő és életstílus-magazinok, valamint digitális termékek, melyekkel olvasók széles rétegét érjük el. Többek között megtalálható közöttük a Nők Lapja, a National Geographic, az nlc, a Marie Claire, a 24.hu, a Nosalty a Vezess a Gyerekszoba és a Házipatika illetve legújabb márkánk, a REFRESHER, ami elsősorban a millenniumi és a Z generációt szólítja meg.
A 14 nyomtatott magazinnal és több mint 20 különszámmal, illetve Bookazine-nal, valamint 19 online kiadvánnyal 5,7 millió embert érünk el minden hónapban.

Termékeink és újságíróink számos rangos díjjal büszkélkedhetnek. Kollégáink 2022-ben többek között elnyerték a Magyar Sajtódíjat, Szegénységről Méltósággal Sajtódíjat, és a Podmaniczky díjat is. A 24.hu szerkesztősége a Kreatív OVA versenyén Az év podcastműhelye elismerést érdemelte ki, valamint a Prizma Kreatív PR díjon arany minősítést ért el mozgókép, PR-film, oktatófilm kategóriában a független online hírszerkesztőség életét bemutató Wörkfilmmel. 2022-ben egy saját díjat is életre hívtunk, a Nők Lapja Irodalmi Díjat 4 kategóriában osztottuk ki. Munkatársaink pedig rendszeresen kiemelkedő helyen szerepelnek a szakma által összeállított listákon.

A magazin és online hirdetési felületek értékesítése mellett Central Content üzletágunk szintetizálva a különböző szervezeti egységeinkben fellelhető tudásanyagot és kreativitást, három területen nyújt innovatív tartalmi megoldásokat kereskedelmi ügyfeleink számára: Content Marketing, Videó & Podcast és Custom Publishing.

Vállalatunk számára kiemelten fontos a hiteles és minőségi tartalomgyártás és az, hogy ebben a szellemben képezzük kollégáinkat, vagy a média iránt érdeklődőket.  Ezért 2022. szeptemberében életre hívtuk a Central Digitális Akadémiát, ami egy 4 hónapos képzéssel egybekötött gyakornoki program, ahol 13 fiatal kapott lehetőséget arra, hogy az újságírás, digitális marketing és a médiatudományok területén bővítse ismereteit.
CSR politikánk központjában a fiatalok edukációjának fejlesztése, valamint a hátrányos helyzetű gyermekek támogatása áll.
Emellett kötelezettségünknek tekintjük, hogy támogassuk olyan szervezetek munkáját is, akik azon dolgoznak, hogy a hátrányos helyzetű emberek életét segítsék. Ezért időről időre egy-egy jó ügy/szervezet mellé állunk. 2022-ben többek között az ukrán – orosz konfliktus kapcsán támogatást nyújtottunk a független ukrán sajtó munkatársainak, valamint a Migration Aid-nek, akik a menekülteket segítették és most is folyamatosan segítik munkájukkal.

Online

4 900 000
látogató havonta

Magazin

2 100 000
olvasó havonta

Vezetői testület

Varga Zoltán

Igazgatóság elnöke és vezérigazgató

dr. Lendvai Balázs

A társaság vezető ügyvédje

 

Vági Róbert

Vezérigazgató-helyettes és kereskedelmi igazgató

Bognár Bálint

Digitálisüzletág-igazgató

Lipták Tímea

Magazinüzletág-igazgató

dr. Jurida Petra

Emberierőforrás-igazgató

Antti-Jussi Lumijärvi

Technológiai igazgató

Győri Izabella

Gazdasági igazgató

Felsővezetés

Kovács Mónika

Magazinportfólió-igazgató

dr. Szemere Gabriella

Ügyvezető igazgató, Central Kiadói Csoport Kft.

Tóbiás Andrea

Magazin marketing- és terjesztési igazgató

Forrás: E-Gemius 2022.9. havi RU (15+ belföldi közönség, total platfom), TGI-NOK 2021/3-4 2022/1-2.