Hírek 1 hónap

„A valódi szépség hitelességgel kezdődik” – kívül-belül megújult a Krémmánia

Új, modern arculatot kapott a piacon megkerülhetetlen tényezőnek számító Krémmánia.hu. Magyarország legnagyobb szépségápolással foglalkozó közösségi oldala azonban nemcsak külsőleg, belsőleg is megújult, ugyanis az olvasói véleményekre épülő kiadvány minden eddiginél felhasználóbarátabb kialakítással és régóta várt új funkciókkal is egészült ki.

#Krémmánia

Tavaly átlépte a 200 ezres álomhatárt a Krémmánia követőinek száma, az oldal pedig már több mint 1,2 millió felhasználói véleményt gyűjtött össze indulása óta. A beauty kategóriában kiemelkedő médium arculatváltással fordult rá az év második felére: friss logója és megújult nyitóoldala modern, időtálló külsőt biztosít, míg a megújult „Piactér”, az átgondoltabb profiladatlapok és menüstruktúrák, valamint a kibővített keresőfunkció a funkcionalitásba hoznak izgalmas változásokat. 

„Nagyon büszke vagyok, hogy a kezdetek óta jelen vagyok egy olyan, maximálisan őszintének és hitelesnek tartott oldal életében, ami egyrészt segít a tudatos kozmetikumválasztásban, másrészt pedig viszonyítási pont és egy igazi lovebrand. A Krémmánia történetében nagy lépés a mostani megújulás, hiszen sokkal felhasználóbarátabb és a mai trendekbe illeszkedő lett az oldal, amit – bízom benne –, hogy nemcsak hasznos, hanem élvezetes is lesz használni a régi és az új krémmániások számára egyaránt” – fogalmazott Bauer Évi, a Krémmánia főszerkesztője. 

„A Krémmánia az ország legnagyobb szépségápolással foglalkozó közösségi oldala, aminek a különlegessége és talán a legnagyobb érdeme, hogy valóban a felhasználók véleményére épül. Már a ráncfelvarrás tervezésekor is egyértelmű volt, hogy a megújulás alapjául az ő észrevételeik szolgálnak majd: így született meg például a most bevezetett „Polcaim” menüpont is. Büszkék vagyunk, hogy ennyien szeretik és használják naponta az oldalt, és bízunk abban, hogy a ráncfelvarrással egy még erősebb közösség épül, akik továbbra is releváns és hiteles véleményt adhatnak egymásnak a termékekről” – tette hozzá Kenyhercz Kinga, a Central Médiacsoport női digitálisportfólió-igazgatója.  

Megosztom