Egyéb kategória 2 weeks

Médiapartnerként támogattuk a BioTechUSA az Egészségért Díjat

Hiánypótló egészségügyi innovációk megvalósítása kapott zöld utat.

Először adták át a BioTechUSA az Egészségért Díjakat november 22-én a Néprajzi Múzeumban. A beérkezett 49 pályázat közül három kategóriában hirdetettek győztest, akik egyenként 5 millió forintos támogatásban részesülnek.

Az „év legkiemelkedőbb edukációs módszertana vagy egészségműveltséget célzó edukációs kampánya” kategória győztesének járó díjat Pácsonyi Daniella, a Central Médiacsoport kreatív és kommunikációs igazgatója adta át a Veresegyházi Misszió Egészségügyi Központ számára. Az intézmény a támogatást egy olyan multimediális oktatási anyag létrehozására fordítja – az otthoni ápolás, gondozás, mobilizálás témakörében –, amely nagyban hozzájárulhat ahhoz, hogy a pácienseik és az őket ellátó családtagok tartósan élhető élethelyzetet tudjanak kialakítani.

Az “év legkiemelkedőbb egészségügyi innovációs tevékenysége” kategória győztese a Budapesti Módszertani Szociális Központ és Intézményei lett, az „év legkiemelkedőbb infrastrukturális fejlesztési terve” díjat az Akut Pécs Alapítvány nyerte el, a 3 millió forintos támogatást érő közönségdíj pedig a Bács-Kiskun Vármegyei Oktatókórház Központi Aneszteziológiai és Intenzív Terápiás Osztályának fejlesztési céljait segíti.

A beérkezett pályázatokat egy független, öttagú zsűri bírálta el, melyben Lévai Bálint, a BioTechUSA-cégcsoport társtulajdonos-vezérigazgatója, Lékai-Kiss Ramóna, a BioTechUSA márkanagykövete, Dr. Velkey György, a Magyar Kórházszövetség elnöke, Pácsonyi Daniella, a Central Médiacsoport kreatív és kommunikációs igazgatója, valamint Kempf Zita, a HáziPatika.com főszerkesztője foglalt helyet.

„Egy hazai nagyvállalat, egy egészségügyi ernyőszervezet és egy jelentős hazai médiacsoport összekapcsolódásával egy példaértékű kezdeményezést hoztunk létre. Bízom benne, hogy ez más nagyvállalatok számára is iránymutató lehet”
Lévai Bálint
társtulajdonos-vezérigazgató, BioTechUSA cégcsoport
Megosztom