Januárban ismét a Central Médiacsoport portfóliója realizálta a második legnagyobb forgalmat a hazai online piacon, ezzel már öt hónapja stabilan őrzi pozícióját a Media Ownerek képzeletbeli dobogójának második fokán.
Az erős decemberi eredményeket követően kimagasló teljesítménnyel indította 2025-öt a Central Médiacsoport digitális portfóliója, amely 4,8 milliót meghaladó egyedi felhasználószámával hónapról hónapra növeli részesedését. Míg 2024 januárjával összevetve idén a legtöbb kiadó 7-16 százalékos csökkenést könyvelt el a látogatószám (Visits) tekintetében, a Central egyedüliként 12 százalékos növekedést tudott felmutatni.
![](https://centralmediacsoport.hu/uploads/2025/02/TOP-15-weboldal_1200x630-1024x538.png)
11 hónapja vezet a 24.hu
A hírmédiaszegmenst vizsgálva a 24.hu volt az egyetlen site, amely éves összehasonlításban növelni tudta egyedi felhasználóinak számát: a lap az idei év első hónapjában 4,6 százalékos növekedést realizált tavaly januárhoz képest. De más összevetésben is jól szerepelt a 24.hu, hiszen míg a látogatások számát (Visits) negyedével, az oldalletöltéseket (Page Views) 32 százalékkal múlta felül 2025 januárjában.
Többéves csúcson a Startlap látogatottsága
Közel 2 milliós egyedi látogatószámával szintén kiemelkedő hónapot zárt januárban a Startlap.hu, Magyarország vezető híraggregátor oldala. Hasonló eredményre legutóbb 2021 márciusában volt példa, melyet most túl is szárnyalt a Startlap. A 2024 utolsó negyedéve óta tartó növekedés visszaigazolta a szerkesztőség tartalmi stratégiájának újrahangolására irányuló erőfeszítéseit.
Piacvezető a Central női portfóliója, második a női site-ok között az nlc
Szeptemberhez képest közel 30 százalékkal nőtt az nlc egyedi látogatóinak száma, ezzel januárra a kiskegyed.hu-t megelőzve a második helyen végzett a női site-ok versenyében. Az nlc a Central Médiacsoport Women & Lifestyle portfóliójának új stratégiai irányvonalát követve a korábbinál is nagyobb hangsúlyt fektet az adatalapú, olvasóközpontú, innovatív tartalmak előállítására, melyben Fehér Ági, a Digital Women & Lifestyle divízió vezető főszerkesztője támogatja a márkát. A Central női digitális portfóliója mind látogatószámban (Visits), mind oldalletöltésben (Page Views) piacvezető, részesedése januárban mindkét elemzési szegmensben tovább nőtt, ezzel valamennyi konkurensénél jobban teljesített.
A HáziPatikát választják, akik hiteles egészségügyi tartalmakat keresnek
Az influenzaszezon erősödésével ugrásszerűen nőtt a közérthető egészségügyi és életmódtartalmak iránti kereslet, amit a HáziPatika látogatottsági eredményei is jól mutatnak. A piacvezető egészségsite szeptember óta közel 23 százalékkal növelte egyedi látogatóinak számát, amely idén januárra meghaladta a kétmilliót. A HáziPatikát 2025 első hónapjában négyszer több egyedi felhasználó kereste fel, mint az EgészségKalauzt, de Webbeteg.hu-t is több mint 800 ezer real userrel előzte meg.
Az akciókat keresik a vevők: 50 százalékkal nőtt az Akciós-Újság.hu forgalma
Az EY legfrissebb kutatása alapján az akciókra tudatosan vadászók aránya a 27 év alattiak (76%) és a gyermekesek (79%) körében a legmagasabb. Az inflációs környezetben a kedvezmények mértéke olyan fontossá vált, hogy a válaszadók jellemzően több ajánlatot is összehasonlítanak a döntés előtt. Ezt a trendet támasztják alá az Akciós-Újság.hu forgalmi adatai is, ugyanis a legnagyobb áruházak szórólapjait összegyűjtő site egyedi felhasználóinak száma 2024 januárjához képest az idei év első hónapjára 50 százalékkal nőtt.
*Forrás: DKT eGemius, egyedi felhasználók (real users) száma alapján, 2025 január
**Forrás: https://www.ey.com/hu_hu/newsroom/2024/12/ey-sajtokozlemeny-karacsonyi-felmeres