Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport digitális transzformációjának következő lépéseként márciustól friss struktúrában és megújult vezetéssel működteti informatikai és termékfejlesztési részlegeit. Fáklya Endre adatstratégiai és technológiai vezetőként a vállalat adatvezérelt működésének kialakításáért felel majd, Hrvoje Dorešić pedig Head of Digital Product and Development pozícióban újítja meg a termékmenedzsment-folyamatokat.
A Financial Times Strategies nemzetközi tanácsadó szervezet bevonásával zajló átfogó szervezetfejlesztési folyamat soron következő lépésének célja a Central Médiacsoport digitális transzformációjának IT-oldali átgondolása, és a termékmenedzsmentért felelős, egymást támogató területek hatékonyságának növelése.
Fókuszban az adatalapú működés
Fáklya Endre Chief Data, Analytics and Technology Officer pozícióban, a vezetői testület tagjaként felel az adatinfrastruktúra központi megújításáért, az információtechnológiát érintő beruházások és projektek vezetéséért, valamint valamint a vállalat Üzleti Intelligencia és analitikai képességének fejlesztéséért.
Endre több évtizedes magyar és nemzetközi tapasztalattal rendelkezik vállalatok adatvezérelt átalakításának területén, amelyet olyan munkáltatóknál szerzett, mint a világ vezető fogyasztói termékeket gyártó vállalata, a Frucor Suntory, az új-zélandi Financial Markets Authority, a Shell vagy a Vodafone. A változással egyidejűleg Antti-Jussi Lumijärvi távozik a Central Médiacsoporttól, aki 2019 októberétől felelt a vállalat technológiai folyamataiért.

Egységes stratégiai irányvonal, hatékonyabb erőforrás-allokáció: megújul a termékmenedzsment
Hrvoje Dorešic április 1-től, közvetlenül Petr Bednarnak riportolva Head of Digital Product and Development pozícióban felel a Central Médiacsoport termékmenedzsment-folyamataiért és technológiai fejlesztéseiért, összefogva a Product Ownerek csapata mellett a UX/UI, valamint az IT development területeket.
Hrvoje az elmúlt 15 évben Horvátország vezető médiavállalatainál dolgozott a digitális termékmenedzsment számos területén, a Central Médiacsoporthoz az RTL Hrvatska Head of Digital Products pozíciójából érkezik.
