A kitörő érdeklődésre reagálva kétnaposra bővített formában, 70 kiállítóval, elismert szakemberekkel és a legfrissebb beauty trendekkel várja a szépségápolás szerelmeseit a Beauty Expo, amely idén először kis létszámú workshopoknak és interaktív beszélgetéseknek is helyet ad a színpadi programok mellett: beautyexpo.rossmann.hu
„A Rossmann x Krémmánia Beauty Expo nem csupán egy rendezvény, hanem egy kiemelkedő platform a szépségipar szereplői számára, hogy közvetlen kapcsolatot építsenek a vásárlókkal. A Central Médiacsoporttal való együttműködésünk lehetővé teszi, hogy az esemény elérése jelentősen megnövekedjen, hiszen a széles médiaportfóliójuk révén pontosan azokat a célcsoportokat szólíthatjuk meg, akik valóban érdeklődnek a beauty újdonságok iránt. A kiállítók számára ez nem csupán egy kiemelkedő marketinglehetőség, hanem üzleti szempontból is rendkívül előnyös, hiszen hiteles környezetben mutathatják be termékeiket, erősíthetik márkájuk jelenlétét, és közvetlen visszajelzést kaphatnak a fogyasztóktól. Az idei expó különösen izgalmas lesz, hiszen még nagyobb volumenben, még több interaktív programmal és szakértői tartalommal várjuk az érdeklődőket"

Varga Anita Ágnes
ROSSMANN Magyarország marketing vezető
„A Krémmánia közössége minden évben nagy lelkesedéssel várja az expót, hiszen itt nemcsak a legújabb beauty innovációkkal ismerkedhetnek meg, de személyesen is találkozhatnak a márkákkal, szakértőkkel és egymással is. A jegyértékesítési időszak kezdete minden évben egy mérföldkő, hiszen innentől kezdve hivatalosan is elindul a visszaszámlálás”

Bauer Évi
Krémmánia főszerkesztő