Egyéb kategória 3 days

Márciusban is folytatódott a Central Médiacsoport digitális portfóliójának növekedése

Szemben a hazai online médiapiacon tapasztalt visszaeséssel.

Az előző év azonos időszakához képest több mint 13%-kal nőtt összesített oldalletöltéseink száma, ezzel piaci részesedésünk 26% fölé emelkedett a négy legnagyobb hazai kiadó összevetésében.

Különösen erős hónapot zártak női tematikájú oldalaink, amelyek összességében 26%-kal növelték oldalletöltéseiket, miközben a piac 11%-os csökkenést szenvedett el. Női digitális portfóliónk havi közel 50 millió oldalletöltéssel továbbra is piacvezető.

Kiemelt PV-sikereink az előző év márciusával összevetve:

A 24.hu tovább erősítette piacvezető pozícióját: márciusban 20%-kal nőtt a site oldalletöltéseinek száma. A 24.hu immár 13 hónapja stabilan a leglátogatottabb a hazai híroldalak között.

A videós tartalmak népszerűsége is ugrásszerűen emelkedett: 4,7 millió havi egyedi felhasználónk közül 1,2 millióan fogyasztottak videókat, YouTube-csatornáinkon pedig 2024 márciusával összevetve 76%-kal nőtt a megtekintések száma, összesen 4,4 millió videólejátszást elérve. Havonta 200 videótartalmat teszünk közzé, portfóliónk két legnagyobb YouTube-követőtáborával rendelkező brandje pedig a 24.hu és a Nosalty.

Forrás: DKT eGemius, egyedi felhasználók (real users) és oldalletöltések (page views) száma alapján, 2025 március

Megosztom