

Az elérés, amit nem kell magyarázni – ez a téma adta a vezérfonalat Pető Péter, a 24.hu főszerkesztője és Gulyás Márton, a Partizán alapító-főszerkesztőjének diskurzusához, melyet Kadarkai Endre szerkesztő-riporter moderált.


Női összefogás a médiában és azon túl: ezért küzd a Sisterhood, melyről Maróy Krisztina, a GLAMOUR főszerkesztője, D. Tóth Kriszta, a WMN alapító-vezérigazgatója, Kánya Andrea, az nlc.hu főszerkesztője, Akovács Éva, a Nők Lapja főszerkesztője, Takács Gabriella, a Story, a BEST és a Meglepetés magazinok főszerkesztője és Pácsonyi Daniella, a Central Médiacsoport kreatív és kommunikációs igazgatója beszélgetett.


És végül, de nem utolsó sorban az olvasók és a hirdetők figyelméért folyó harcról osztotta meg gondolatait a lokális VS globális szereplők tükrében Pajor Attila, a GroupM COO-ja, Horváth Rita, a Publicis Groupe Hungary Chief Media Officere, Nink László, az IPG Mediabrands CEO-ja, Vági Róbert, a Central Médiacsoport vezérigazgató helyettese és Szeder Attila, a Central Médiacsoport kereskedelmi igazgatója.
