A Nők Lapja Travel Awards 2025-ben újraindul: a turizmus legjobb szolgáltatói most is a közönség szavazataiért versenyeznek a nőklapja.hu felületén. Nem is akármennyi szavazatért, hiszen az előző években több tízezer voks döntött a kedvencekről a turisztikai szektor legnagyobb hazai rangadóján. A nevezési időszak kezdetének közeledtével arra voltunk kíváncsiak, miként tekintenek vissza az elismerésre a korábbi évek győztesei. Elsőként Nagy-Bándli Zsófiát, a Thermal Hotel Visegrád****superior szállodaigazgatóját kérdeztük, aki csapatával idén harmadszor, számos díjjal a háta mögött száll ringbe a magyar vendégek elismeréséért.
Miért tartottad fontosnak, hogy részt vegyetek a Nők Lapja Travel Awards közönségszavazásban?

Miben más ez az elismerés, mint a szakmai zsűri által odaítélt díjak?
Szerencsére nagyon sok elismerésre lehetünk büszkék az elmúlt évekből, de a szakmai díjak mellett mindig különleges, ha a közönség szavazhat, fejezheti ki a véleményét. Ezért is óriási öröm, hogy például a legvendégbarátabb személyzet díját is elhoztuk, nagyon jó visszacsatolás ez a csapatnak.
Hogyan éltétek meg, amikor elnyertétek a díjakat?
Természetesen megköszöntük a szavazóknak, a vendégeinknek, valamint a munkatársainknak. Nálunk nagyon fontos, hogy az ilyen elismeréseket házon belül is kommunikáljuk, hiszen közel 100 kollégánk napi munkája van egy-egy ilyen díj mögött. Jól eső érzés, amikor a rengeteg munka kapcsán ilyen visszajelzést is kapunk.
Milyen konkrét üzleti vagy márkaépítési előnyöket tapasztaltatok a győzelmek után?

Éreztetek-e változást a fogyasztói bizalomban vagy a márkátok megítélésében a díjak odaítélését követően?
Úgy gondoljuk, hogy ma már a kiváló szolgáltatások, a minőségi kiszolgálás, a folyamatos innováció alapkövetelmények egy prémium szálloda esetében. Mi is nap mint nap így dolgozunk, arra biztatjuk a csapatot, hogy mindig nyújtsunk többet, legyünk proaktívak, hiszen fejlődni mindig lehet. Egy-egy ilyen díj mindig extrán ad hozzá a megítélésünkhöz, de csak ahhoz, amit a mindennapi kiválóság megalapoz. Büszkék vagyunk az elismerésre, a visszajelzésre és hisszük, hogy ez a vendégeink döntési folyamatában is fontos.
Mennyire tartjátok hitelesnek és értékesnek azt, hogy közvetlenül a magyar fogyasztók szavazatai döntöttek az eredményről?
Hisszük, hogy vegyesen kell szakmai és közönségdíjakon indulni, hiszen mindkét szegmens mást vizsgál: előbbi az iparági sztenderdeket, a fejlődést, utóbbiak az élményt, a saját tapasztalatokat. Számunkra mindkettő fontos visszajelzés, ezért vizsgáljuk napi szinten a reputációnkat is, sokat foglalkozunk a vendégek elégedettségével, annak növelésével.
Mit üzennétek azoknak a turisztikai szereplőknek, akik gondolkodnak a nevezésen?
Sok sikert kívánunk mindenkinek és úgy gondoljuk, hogy ez jó lehetőség arra is, hogy átgondolják, miben erősek, milyen területeken lehet még fejlődni. Ezektől a háttérben megbúvó gondolatoktól lesz igazán inspiráló egy ilyen díj, mert fejlődésre késztet.
Szerinted hogyan tudja egy vállalkozás a legtöbbet kihozni a versenyben való részvételből?
