Sokaknak talán még az ikonikus masnis dobozos plakát vagy a „Meglepetés? Nőknek szól!” szlogen is eszébe jut az immár harminc éve útjára indult hetilapról. 1995. október 5-én jelent meg először a Meglepetés magazin és gyorsan az egyik legnépszerűbb női lappá vált. Három évtized során ugyan némileg átalakult, de egy valami nem változott: még ma is pontosan ismeri a nők álmait, vágyait és a hétköznapjaikat is.
A lap főszereplői maguk az olvasók, hiszen minden róluk és nekik szól. A Meglepetés elnevezés – ami eleinte egyébként csak egy munkacím volt és a konkurencia megviccelésére használták – jól kifejezte az induló lap célját: apró örömökkel és kisebb-nagyobb ajándékokkal meglepni az olvasókat. Női témák, olvasói levelek, élettörténetek, rejtvények és nyereményjátékok, a címlapon ismeretlen, szép, fiatal lányok – ez volt a Meglepetés harminc évvel ezelőtt.
A lap több nagyobb átalakuláson ment keresztül a harminc év során, folyamatosan alkalmazkodva az olvasói igényekhez.
„Nagy öröm számomra, hogy olyan magazin tartalmát állíthatom össze, amelyhez immár harminc éve hűségesek a klasszikus értékeket képviselő háziasszonyok. A nyomtatott Meglepetés hetilap mellett a digitális kiadásunk is egyre népszerűbb: naponta több mint 50 ezer látogató olvassa a tévés sztárokkal készült interjúinkat, az egészséges életmóddal kapcsolatos írásainkat, valamint a kertészkedésről és virággondozásról szóló, kiemelkedően népszerű tartalmainkat. Mert a Meglepetés nem csak informál, hanem inspirál is”
– árulta el a lap töretlen sikerének titkát Takács Gabriella főszerkesztő.

Manapság a címlapon a közönség kedvenceit láthatjuk, akik gyakran a lap nevéhez hűen meglepő bejelentéseket tesznek. A legtöbbször valószínűleg Liptai Claudia szerepelt a borítón, de láthattuk Falusi Mariannt a fagylaltospult mögött állni vagy Gundel Takács Gábort perecet árulni. A magazin az olvasókat Kovács Kati koncertjével örvendeztette meg, Mága Zoltán pedig egy budai utcán hegedült az összegyűlt tömegnek. A szerkesztőségi csapat is sokszor meglepte már az olvasókat: több településre is elmentek például virágot ültetni.
Tavaly hazánk egyik leghallgatottabb előadója, Beton.Hofi is élt a Meglepetés erejével, amiről a Sofia Coppola című dalában is megemlékezett, a fotózás werkvideójában pedig elmondta, hogy kifejezetten fontos számára, hogy az online tér mellett printben is jelenik meg róla tartalom, amit a nagymamája és az édesanyja is olvashat.
Három évtized alatt sok minden változott a világban: a Szomszédokat vagy a Jóbarátokat már bármikor visszanézhetjük, a walkmant felváltotta a mobiltelefon, a slágerlistákat pedig már nem a Szállj el, kismadár vezeti. Egy biztos, hogy a Meglepetés továbbra is marad az, amiért szeretjük: egy könnyed, szórakoztató magazin, amely jól ismeri a nőket!

