Hírek 6 months

A Central Médiacsoport vezetői idén is a legbefolyásosabb hazai médiás döntéshozók között végeztek a Marketing&Media TOP50-es listáján

Varga Zoltán tulajdonos-vezérigazgató a 6., Vági Róbert vezérigazgató-helyettes a 36., Pető Péter, a 24.hu főszerkesztője a 37., Pácsonyi Daniella kreatív és kommunikációs igazgató pedig a 48. helyet foglalta el a rangsorban. “Arra nagyon-nagyon büszke vagyok, hogy a Central piaci környezetben állja meg a helyét az egyik legnagyobb tartalomszolgáltatóként Magyarországon. A V4-es médiaépítésnek most jött el igazán […]

#Central Médiacsoport

Varga Zoltán tulajdonos-vezérigazgató a 6., Vági Róbert vezérigazgató-helyettes a 36., Pető Péter, a 24.hu főszerkesztője a 37., Pácsonyi Daniella kreatív és kommunikációs igazgató pedig a 48. helyet foglalta el a rangsorban.

“Arra nagyon-nagyon büszke vagyok, hogy a Central piaci környezetben állja meg a helyét az egyik legnagyobb tartalomszolgáltatóként Magyarországon. A V4-es médiaépítésnek most jött el igazán az ideje, 3-5 éves időtávon a Central Lengyelországban, Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában is nagy portfólióval tervez. Biztos, hogy a jövőnkben nagy szerepe lesz az MI-nek és a technológiai fejlesztéseknek. De nagyon fontos hangsúlyozni, hogy a minőségi újságírás továbbra is pótolhatatlan szakma és szükség van rá, emellett azt, hogy a jövő újságíróira, a fiatal nemzedékre is kiemelt figyelmet fordítsunk.”

Varga Zoltán
tulajdonos-vezérigazgató, Central Médiacsoport

Gratulálunk kollégáinknak és a TOP50-es lista minden helyezettjének!

Megosztom