A hazai média- és kiadóvállalatok közül a Central Médiacsoport márkái dominálják a TOP20 legnépszerűbb magyar Facebook-oldalt szemléző listát. Míg a híroldalak közül a 24.hu rendelkezik a legnépesebb követőtáborral, az nlc a női site-ok körében lett a befutó, a Nosalty pedig az összesített rangsor első öt helyezettje között végzett.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) által kezdeményezett kutatásból újfent kiderült, hogy magára valamit adó márka nem létezhet stabil közösségi média lábak nélkül, a legnépszerűbb hazai Facebook-oldalakat tömbösítő listán pedig előkelő helyet kaptak a Central Médiacsoport márkáinak social felületei is. Az ötödik helyen végzett Magyarország közkedvelt gasztromagazinja, a Nosalty, melynek tartalmait jelenleg több mint 1,22 millió felhasználó követi. A gasztronómia témában legtöbbet posztoló hazai Facebook-oldal címet szintén a Nosalty nyerte el, amely a látogatottsági versenyben is piacvezetőként zárta 2024 decemberét a hazai gasztro site-ok között.
A Nosalty mellett a Central Médiacsoport további két márkája is a legnépszerűbb Facebook-oldalak élbolyába került. A 24.hu nemcsak a híroldalak szegmensében bír a legnépesebb követőtáborral, de 11. helyezésével összesítésben is prominens pozíciót foglal el. A lap a híroldalak kategóriájában a bejegyzések megosztását, a posztokra érkező összreakciók és hozzászólások számát tekintve is a második helyen áll, az NMHH tanulmányának elkészítése óta pedig mind a like-ok, mind a követők számában átlépte az 1 milliós lélektani határt.
A női célcsoportnak szóló social tartalmak terén is első a Central: a női online site-ok Facebook-oldalainak körében piacvezetőként végzett az nlc, amely a teljes listán szerzett 16. helyezésével a hazai közösségi médián belül is domináns szereppel bír.
A Facebook-oldalak aktivitását vizsgálva a Central Médiacsoport termékei diktálják a tempót. A TOP20 legaktívabb oldal rangsorát a 24.hu vezeti több mint 127 ezer bejegyzéssel, a második helyen pedig a Startlap áll a maga közel 110 ezer posztjával.