Egyéb kategória 22 hours

Továbbra is növekedési pályán a Central Médiacsoport digitális portfóliója

Miközben a piac többi szereplője visszaesést tapasztal, a Central Médiacsoport online termékei folyamatosan növelik elérésüket.

Több mint 4,7 millió egyedi felhasználójával februárban is stabilan őrizte második helyét a Media Ownerek élmezőnyében a Central Médiacsoport, sőt, piaci részesedése immár meghaladja a 25%-ot a négy legnagyobb hazai kiadó összesített oldalletöltéseit tekintve. 44 milliónyi oldalletöltésével továbbra is piacvezető a kiadó női portfóliója, amely az egy évvel korábbi eredményéhez képest 4%-os növekedést realizált, miközben valamennyi konkurens csökkenést könyvelt el, átlagosan 13%-ot.

Nézzük a részleteket!

  • 24.hu – A piacvezető hírportál immár 12 hónapja őrzi első helyét saját szegmensében, emellett fő konkurensei közül egyedüliként, közel 7%-kal növelte oldalletöltései számát az előző év azonos időszakához képest.
  • nlc.hu – Éves összehasonlításban közel 7%-kal több egyedi felhasználót tudhatott magáénak 2024 februárjához képest, ezzel az idei év második hónapjában a női online site-ok TOP3-as élbolyában végzett.
  • Nosalty.hu – Az online gasztro piac TOP1 szereplője februárban. Egyedi felhasználóinak száma éves szinten 18%-kal, oldalletöltései 23%-kal nőttek.
  • Startlap.hu – Kiemelkedő adatokat szállított a több mint 25 éve indult híraggregátor site: egyedi felhasználóinak száma 45%-kal, oldalletöltései 18%-kal bővültek egy év alatt.
  • Akcios-Ujsag.hu – Nem szerénykedhet a kereskedelmi akciók sztárja sem, amely egy év leforgása alatt 67%-ot meghaladó mértékben növelte egyedi látogatóinak számát, valamint 32%-kal több oldalletöltést generált 2024 februárjával összevetve.

A folyamatos növekedés és az erős piaci jelenlét kiváló hirdetési és együttműködési lehetőségeket teremt a kiadó partnerei számára. 

Forrás: DKT eGemius, egyedi felhasználók (real users) és oldalletöltések (page views), 2024 február vs. 2025 február

Megosztom