Egyéb kategória 1 day

Takács György: A díj által több magyar vendég számára is egyértelművé vált, hogy a Madhouse több, mint egy jó lokáción lévő Craft Beer Bar

A MADHOUSE general managere és társtulajdonosa a Nők Lapja Travel Awardsról osztotta meg tapasztalatait.

A Nők Lapja Travel Awards 2025-ben újraindul: a turizmus legjobb szolgáltatói most is a közönség szavazataiért versenyeznek a nőklapja.hu felületén. Nem is akármennyi szavazatért, hiszen az előző években több tízezer voks döntött a kedvencekről a turisztikai szektor legnagyobb hazai rangadóján. De milyen az, amikor a díj a vendégkör szemléletformálásához is hozzájárul? Erről is kérdeztük Takács Györgyöt, a MADHOUSE Craft Beer Bar general managerét és társtulajonosát. 

Miért tartottad fontosnak, hogy csatlakozzatok a Nők Lapja Travel Awards közönségszavazáshoz?

A Nők Lapját mindig is egy rendkívül jó magazinnal tartottuk, és úgy gondoljuk, hogy széles, jó ízlésű réteget szólítanak meg, akik adott esetben a Madhouse-szal is tudnának azonosulni. Ez egy jó lehetőség arra, hogy feltűnjünk ennek a célcsoportnak.
Takács György
general manager és társtulajdonos, MADHOUSE Craft Beer Bar

Miben más ez az elismerés, mint a szakmai zsűri által odaítélt díjak?

A szakmai elismerések néha megkérdőjelezhetők, illetve nem adnak valós képet arról, hogy a vendégek hogyan vélekednek a nálunk töltött időről. Sok szakmai rangsor van Magyarországon, de kevés, ami a közönségnek ad hangot. Ezért igazán hiánypótló ez a megmérettetés.

Hogyan éltétek meg, amikor elnyertétek a díjat?

Nagyon jó megerősítés minden elismerés, de igyekszünk nem elbízni magunkat, hanem megyünk tovább, és azon dolgozunk, hogy ami jó, az az is maradjon, ahol pedig változtatnunk kell, ott megtaláljuk a helyes irányt.

Milyen konkrét üzleti vagy márkaépítési előnyöket tapasztaltatok a győzelem után?

Sokan turista csapdának tartottak minket korábban, és a díj által több magyar vendég számára is egyértelművé vált, hogy a Madhouse több, mint egy jó lokáción lévő Craft Beer Bar. Sokaknak fogalma sem volt arról, hogy mennyire jó a konyhánk, és milyen változatos, jó alapanyagból készült fogásokat kóstolhatnak a kiváló sörök mellett. 
Takács György
general manager és társtulajdonos, MADHOUSE Craft Beer Bar

Mennyire tartjátok hitelesnek és értékesnek, hogy közvetlenül a magyar fogyasztók szavazatai döntöttek az eredményről?

Azt gondoljuk, hogy egy magánszemély teljesen máshogy áll egy szavazáshoz, mint egy szakmai kör. A szavazók közül sokan valódi tapasztalattól, vagy tájékozódástól vezérelve szavaznak, mert támogatni szeretnék az adott helyet. Talán kevesebb az érdek, és több a hitelesség. 

Mit üzennétek azoknak a turisztikai szereplőknek, akik gondolkodnak a nevezésen?

Szerintünk érdemes élni a lehetőséggel. A Nők Lapját mindenki ismeri. A ti helyeteket még nem biztos. (mosolyog)

Szerinted hogyan tudja egy vállalat a legtöbbet kihozni a versenyben való részvételből?

Mi szeretünk minden ilyen lehetőséget kollaborációként kezelni. Ez nem csak rólunk szól, hanem arról, hogy végre valakit érdekel az emberek véleménye. Sajnos manapság ez ritka. Emiatt támogatjuk a szavazást a social media felületeinken, és offline is a magyar vendégeink körében.

Szívesen csatlakoznál a Nők Lapja Travel Awards-hoz? Böngészd át kapcsolódó ajánlatunkat! A nevezési időszak szeptember 15-től október 6-áig tart.

Megosztom