A Nők Lapja Travel Awards 2025-ben újraindul: a turizmus legjobb szolgáltatói most is a közönség szavazataiért versenyeznek a nőklapja.hu felületén. Nem is akármennyi szavazatért, hiszen az előző években több tízezer voks döntött a kedvencekről a turisztikai szektor legnagyobb hazai rangadóján. De milyen az, amikor a díj a vendégkör szemléletformálásához is hozzájárul? Erről is kérdeztük Takács Györgyöt, a MADHOUSE Craft Beer Bar general managerét és társtulajonosát.
Miért tartottad fontosnak, hogy csatlakozzatok a Nők Lapja Travel Awards közönségszavazáshoz?

Miben más ez az elismerés, mint a szakmai zsűri által odaítélt díjak?
A szakmai elismerések néha megkérdőjelezhetők, illetve nem adnak valós képet arról, hogy a vendégek hogyan vélekednek a nálunk töltött időről. Sok szakmai rangsor van Magyarországon, de kevés, ami a közönségnek ad hangot. Ezért igazán hiánypótló ez a megmérettetés.
Hogyan éltétek meg, amikor elnyertétek a díjat?
Nagyon jó megerősítés minden elismerés, de igyekszünk nem elbízni magunkat, hanem megyünk tovább, és azon dolgozunk, hogy ami jó, az az is maradjon, ahol pedig változtatnunk kell, ott megtaláljuk a helyes irányt.
Milyen konkrét üzleti vagy márkaépítési előnyöket tapasztaltatok a győzelem után?

Mennyire tartjátok hitelesnek és értékesnek, hogy közvetlenül a magyar fogyasztók szavazatai döntöttek az eredményről?
Azt gondoljuk, hogy egy magánszemély teljesen máshogy áll egy szavazáshoz, mint egy szakmai kör. A szavazók közül sokan valódi tapasztalattól, vagy tájékozódástól vezérelve szavaznak, mert támogatni szeretnék az adott helyet. Talán kevesebb az érdek, és több a hitelesség.
Mit üzennétek azoknak a turisztikai szereplőknek, akik gondolkodnak a nevezésen?
Szerintünk érdemes élni a lehetőséggel. A Nők Lapját mindenki ismeri. A ti helyeteket még nem biztos. (mosolyog)
Szerinted hogyan tudja egy vállalat a legtöbbet kihozni a versenyben való részvételből?
Mi szeretünk minden ilyen lehetőséget kollaborációként kezelni. Ez nem csak rólunk szól, hanem arról, hogy végre valakit érdekel az emberek véleménye. Sajnos manapság ez ritka. Emiatt támogatjuk a szavazást a social media felületeinken, és offline is a magyar vendégeink körében.