Díjak, elismerések

2021 A Pécsi Tudományegyetem 2000-ben hozta létre a „A pécsi felsőoktatásért” sajtódíjat, amelyet a hagyományok szerint az Egyetem mindenkori rektora ad át minden évben a pécsi felsőoktatással érdemben legtöbbet foglalkozó újságírónak, vagy sajtóorgánumnak. Az idei évben az egyetem vezetése if, Vitray Tamásnak, a National Geographic magyarországi főszerkesztőjének ítélte a díjat.
2020 A Nosalty megújulását a szakma is díjazta! Rendhagyó körülmények között, a Nosalty konyhájában vettük át az Év Honlapja pályázat Közösségi kategóriájának Minőségi díját, amit az oldal tartalmi és formai megújulásával nyertünk el 2020-ban.
Nagy Gergely Miklós, a 24.hu újságírója kapta az idén a Paul Lendvai-díjat, amelyet minden évben a legkiemelkedőbbnek ítélt politikai-közéleti-társadalmi témájú cikk szerzőjének ítélnek oda.
  Több díjat is nyertünk a Kreatív szaklap által rendezett Content Marketing Awardon, többek között a Campona számára készített tartalmi kampányért, amelyben egy interaktív cápaórát közvetítettünk az oldalon, amelyet több tízezren követtek.
  Pácsonyi Daniella, Bognár Bálint és Pető Péter is szerepel a Marketing&Media magazin „TOP25 – a legmeghatározóbb digitális szakemberek” rangsorában.
  Kálmán Attila újságíró és Marjai János fotóriporter kollégánk nyerte 2020 októberében a havonta odaítélt Minőségi Újságírás- díjat a hajléktalanokat segítő Utcáról Lakásba Egyesület „Soroksáron játszódó történetének részletes, izgalmas, átélhető feldolgozásáért”.
  Horváth Csaba László, a 24.hu újságírója nyerte a legrangosabb hazai oknyomozó újságírói elismerést, az idén 19. alkalommal átadott Transparency-Soma díjat
2019 Pető Péter, a 24.hu főszerkesztője nyolcadik helyezett lett a Marketing&Media magazin által a hazai digitális piaci legmeghatározóbb 25 személyéről összeállított listán.
  Ezüst díjat nyert a Marie Claire zöld életmódváltást szorgalmazó Go Green kampánya a Kreatív legjobb PR-megoldásokat díjazó Prizma versenyen.
  Marjai János az első alkalommal megrendezett Budapest International Foto Awardson nyert Silver-minősítést Fine Art – Portré kategóriában a 24.hu oldalán fotósorozatáért.
  Döntős oklevéllel díjazta a szakmai zsűri az nlc redesign-t a Kreatív új mega-dizájnversenyén, az RGB-n, az új arculatot házon belül a Central BrandLab csapata álmodta meg a szerkesztőséggel közösen.
  A szerkesztett online videós tartalmak között ezüst díjat nyert a születésétől kezdve súlyosan beteg Flóra és családja történetét bemutató videó, míg bronz díjjal tüntették ki a szegényeket ingyen etető egyiptomi Hana Samir Kamel Mátyás téri kifőzdéjét bemutató anyag, és ugyancsak bronz díjjal jutalmazták a Hakni című sorozatunkat a Kreatív által 11. alkalommal megrendezett Online Video Award nevű versenyen.
  Idén Jankovics Márton kapta az immár negyedjére odaítélt elismerést, a Vízy Dorka emlékére alapított díjat, “A falu, amelyik mézből épített iskolát magának” című, a 24.hu-n megjelent írásáért.
  A 24.hu alkotói csapata nyerte a Hégető Honorka-díj fődíját, a zsűri a 24.hu két videóját díjazta: az egyikben a Böjte Csaba alapítványa által működtetett Gyermek Jézus Otthont mutattuk be Székelyhídon, a másik pedig Hana Samir Kamel Mátyás téri kifőzdéjéről szól, ahol a nyolc éve Magyarországra érkezett egyiptomi férfi ingyen ételt ad a környék szegényeinek.
  A Magyar Sportújságírók Szövetsége (MSÚSZ) éves média nívódíját kapta a 24.hu sportrovatának vezetője, Kálnoki Kis Attila a 2019 februárjában megjelent, nagy nyilvánosságot kapó Hosszú Katinka-interjúért.
  A 24.hu Ady 100 projektjét elismerték a 2019-es Kult50 listán. Kategóriánként öt-öt kulturális szereplő kerülhetett a Kult50-be szakmai és közösségi jelölések alapján.
  Balavány György, a 24.hu munkatársa nyerte a Szegénységről Méltósággal Sajtódíjat print, illetve online írott tartalom kategóriában a Csatatér sorozat egyik darabjáért. A riport a Szigetváron és a környékbeli zsákfalvakban élő közmunkások életét mutatja be, a fotókat Berecz Valter készítette.
  Nagy József, a 24.hu munkatársa kapta az először átadott Magyar Sajtódíjat – „A legmagasabb színvonalú újságírói teljesítményt nyújtó sajtómunkások és alkotóközösségek elismerésére” hozta létre a MÚOSZ azért, hogy a szakma díjazza azokat a kollégákat, akik „a magyar sajtóban újságírói munkát végezve a megelőző esztendőben a szakma és a közönség megbecsülését kivívó, kiemelkedő hozzáértésről, hivatástudatról és társadalmi felelősségérzetről tanúskodó alkotás(oka)t” hoztak létre.
  Első helyezett lett az NLCafé riportere a 37. Magyar Sajtófotó Pályázaton; Révai Sára a társadalomábrázolás kategória első díját hozta el a Várkonyi Csibészek brüsszeli útjáról szóló, NLCafén megjelent sorozatával, míg Marjai Jánosnak (24.hu) a hajléktalanok személyes tárgyairól készült fotósorozatát a harmadik helyezéssel ismerték el.
2018 Balavány György, a 24.hu újságírója kapta idén a Paul Lendvai-díjat. Az Ausztriában élő Paul Lendvai 2012-ben alapított díjat magyar újságíróknak, akik a nyomtatott és internetes sajtóban kiemelkedő politikai-közéleti-társadalmi témájú írásaikkal azt kiérdemlik.
  A NoSalty novemberben elindított mobilapplikációja indulása pillanatában elnyerte a Magyar Marketing Szövetség Év Applikációja kategória különdíját.
  Pető Péter, a 24.hu főszerkesztő-helyettese a Reporters without borders 2018-as sajtószabadság-díjának jelöltjei között.
  Szigeti Péter, a 24.hu főszerkesztője a Marketing&Media szaklap Digital Top25 nevű, a digitális piac legmeghatározóbb hazai szereplőit tömörítő toplistáján 7. helyezést ért el.
  A közvélemény folyamatos, pontos és hiteles tájékoztatásáért járó sajtó nívódíjat nyerte el a 24.hu Tudomány rovatának rovatvezető-helyettese, Bihari Dániel.
  Kálmán Attila kapta a Dr. Szegő Tamás-díj fődíját, aki nagyriportjában az avasi lakótelepen élők hétköznapjait mutatta be különleges érzékletességgelMásodik díjat nyert Zalavári Noémi és Bárdi Bálint, a harmadik díjat Kránicz Dorottya érdemelte ki.
  Kollégánk, Brjeska Dóra (NLCafé) nyerte az idén első alkalommal átadott Körtvélyes Éva újságírói díjat a mellrák témájában írott kiemelkedő cikkeiért.
  Katz Dávid (24.hu) arany díjat nyert a Kreatív kommunikációs szaklap által szervezett Online Video Award (OVA) versenyen a sorozatával, amelyben különféle szépségipari kiegészítő eszközöket próbál ki. 1. video | 2. video
  Semmelweis Egyetem Kopp Mária Média-díjat Mihalicz Csilla (NLC) kapta a Párhuzamos portrécikkért, melyben két csecsemőgondozó nővért mutatott be – egyikük most kezdi a pályát, másikuk mögött harminchét év tapasztalata áll.
  Bielik István, a 24.hu fotórovatának vezetője kapta idén a Hemző Károly díjat, amelyet az a 35 év alatti magyar fotográfus nyerhet el, aki szellemiségében és a szakmai minőségben a díj névadójának munkásságához méltó műveket hoz létre a kiírást megelőző évben.
  A Vezess.hu csapata nyerte a GÉMOSZ Nívódíját az Év médiapartnere kategóriában.
  Pető Péter, a 24.hu felelős szerkesztője kapta meg a Bossányi Katalin-díjat, a névadó munkásságának szellemiségét képviselő tevékenysége miatt.
  Dömös Zsuzsanna a 24.hu újságírója kapta az „Év információbiztonsági újságírója” címet az Egyesület rendes tagjaiból álló bíráló bizottság döntése alapján.
  Antistigma díjat nyert az NLCafé újságírója. Kránicz Dorottya interjúalanyával, Bajomi Bálinttal együtt kapta az elismerést írásáért.
  Bakóczy Szilvia (NLC) a Szegénységellenes Hálózat Alapítvány Szegénységről méltósággal Sajtódíjának különdíját vehette át a Cigánytelepről a Prezibe c. írásáért.
  Orosz R. Zoltán és Fülöp Dániel Mátyás (24.hu) nyerte a márciusi Minőségi Újságírás Díjat a Mátészalka és Debrecen között megfigyelt vonatközlekedési jelenségeken alapuló cikkükkel.
  A 24.hu csapata nyerte a februári Minőségi Újságírásért díjat az Elios Innovatív Zrt. közvilágítási projektjei körüli csalásokról szóló OLAF-jelentés megszerzéséért és feldolgozásáért.
  Fabók Bálint, (G7) és Sajó Dávid (Index) újságírója megosztva nyerték el a januári Minőségi Újságírásért Díjat, a színházi tao-pénzekről szóló három részes cikksorozatáért kapták a szakmai elismerést.
  Vitézy F Ibolya nyerte az Élet és Irodalom által kiírt Tarnói Gizella-díjat az Eu-s támogatások felhasználását részletező cikksorozatával. 1. cikk | 2. cikk | 3. cikk
  Sebők Erika (Caféblog VIP blogger) nyerte a Richter Aranyanyu-díjat az egészségügyi szakdolgozó kategóriában a zsűri pontozása szerint.
2017 Kálmán Attila (24.hu) nyerte a novemberi Minőségi Újságírás Díjat a Felház nevű keresztény mozgalmat bemutató cikksorozatával, hozzáállásával és a belefektetett munka mennyiségével nyerte el a zsűri tetszését.
  Bordás Veronika (National Geographic) nyerte a Telekom fenntarthatósági sajtódíját, a cikk a nemek közötti esélyegyenlőség és társadalmi tolerancia jegyében a magyar gender kérdést és a szexuális kisebbségek jogait veszi górcső alá.
  Nádasi Eszter (NLC) ,,30 évet várni a helyes diagnózisra: ilyenek a ritka betegséggel élők mindennapjai” című munkájával érdemelte ki a Magyar Újságírók országos Szövetségének Dr. Szegő Tamás díját.
  Nagycsaládosok Országos Egyesületének különdíját Kun Gabi vehette át a Három gyerekkel igazából könnyebb az élet, mint eggyel c. írásáért.
  Kempf Zita (NLC) 2017. januárban a „Sosem fértünk bele az űrlapok rubrikáiba” írásáért Média a Családért Alapítvány – Családbarát Médiáért díjat kapott.
  Az MMS Communications Hungary és a Central Digitális Média közösen nyert CMA díjat az NLCafén megjelenő Natur Aqua “Élni akarok” kampánnyal, a Coca-Cola Magyarország megbízásából.
2016 A Mindshare csapata és társpályázóként az NLCafé szerkesztősége a Kreatív szakmai magazin által kiírt Content Marketing Awards 2017 pályázatán az FMCG termékek kategóriában bronzérmet kaptak a “Becsengettek” néven futó Unilever kampányért.
  Oroszi Babett (Hír24) és Máriás Leonárd (HVG) megosztva kapták a 2013-as év legjobb tényfeltáró írásaiért járó Soma-díjat (kiíró: Gőbölyös József Soma Alapítvány és a Transparency International Magyarország Alapítvány)
   
2015 Belicza Bea (Hír24) „Miért szülnek a szegények, ha nem tudják eltartani a gyereket?” című munkájával érdemelte ki a Hungarian Business Leaders Forum (HBLF) „Média a Társadalomért” pályázatának első díját.