Sok lány és nő Magyarországon ma is kimarad az iskolából, munkából, közösségi életből – csak mert nincs pénze menstruációs termékre. A menstruációs szegénység valóság, mégis tabutéma.
A Central Médiacsoport női márkái példátlan összefogással indították el a MENSZ kampányt, amelynek célja a figyelemfelhívás, edukáció és valódi segítségnyújtás. A kampányhoz csatlakoztak az ELLE, GLAMOUR, WMN és Női Váltó szerkesztőségei és a Terézanyu projekt is.
Szerintünk…
A MENSZ nemcsak beszél róla, hanem országos gyűjtést is szervez a menstruációs szegénységben élők megsegítésére a Baptista Szeretetszolgálattal karöltve.
Segíts nekik, vegyél néhánnyal több betétet, tampont, s add le gyűjtőpontjaink egyikén!
A gyűjtőpontok listáját ITT találod.
Együtt dolgozunk azért, hogy senki ne maradjon ki az életéből – csak mert nő.
Olvasd!
Nézd!
Ezek nem betétek.
Hanem kényszermegoldások.
Akik már csatlakoztak a projekthez