Közel 100 jelentkező közül válogattuk ki a 2024-es évfolyam 14 „freshmanjét”, akik február 16-án kezdték meg a 4 hónapig tartó programot. A Central Médiacsoporthoz csatlakozó hallgatók az elméleti tudást gyakorlati készségekkel ötvöző, a hazai médiapiacon egyedülálló képzésben vesznek részt, melynek során felkészült mentorok segítik őket.

A résztvevők betekintést kapnak többek között
  • a digitális trendekbe és a digitális médiapiaci szereplők működésébe;
  • a hírgyártás és -aggregálás folyamatába;
  • a digitális hirdetések tervezésébe és kampányolásába;
  • a print és digitális tartalomgyártás, videós tartalomgyártás, podcast tartalom-előállítás;
  • valamint a social média, SEO és SEM alapjaiba, illetve az automatizált hirdetési rendszerek működésébe.
Az akadémián tanulók a heti szakmai előadások mellett a mentorok támogatásával bekapcsolódnak a szervezeti egységek munkájába, ahol a betanulást követően már önálló feladatokkal is megbízzák őket.
Üdv a fedélzeten, akadémisták! Örülünk, hogy itt vagytok!
Külsős előadóinknak – Csermely Ákosnak és Pőcze Balázsnak – pedig ezúton is köszönjük a támogatást!