A Kreatív idén negyedik alkalommal hirdette meg content marketing versenyét, amelyre az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait várták. Idén rekordszámú (137) nevezés érkezett, amiből 68 került fel shortlistre. Végül összesen 35 díjat osztott ki a zsűri, a 8 arany mellett, 6 ezüst és nagyon sok, összesen 21 bronzérmes született.

A Central Médiacsoport az alábbi kategóriákban volt érintett:

FMCG TERMÉKEK – Bronz

  • Delikát – Becsengettek!
  • Pályázó: Mindshare Médiaügynökség
  • Társpályázó: Central Médiacsoport
  • Megbízó: Unilever Magyarország

Az NLCafé oldalán elérhető “Becsengettek” oldal ezen a linken érhető el.

VÁSÁROLT MÉDIAFELÜLETEKEN FUTÓ KAMPÁNYOK – Ezüst

  • NaturAqua – Élni akarok
  • Pályázó: MMS Communications Hungary
  • Társpályázó: Central Digitális Média  – NLCafé
  • Megbízó: Coca-Cola Magyarország

A szintén az NLCafé oldalán található “Élni akarok” oldal ide kattintva tekinthető meg.

A Content+Marketing Award 2017 nagy nyertesei a fődíjas mellett a Pepsi Vloggerpróbát közösen megálmodó Adamsky Budapest és – a Central Médiacsoport résztulajdonában álló – Special Effects Media voltak:

FMCG TERMÉKEK – ARANY

  • Pepsi Vloggerőpróba
  • Pályázó: Adamsky Budapest
  • Társpályázó: Special Effects Media
  • Megbízó: Fővárosi Ásványvíz- és Üdítőipari Zrt.

Az összes díjazott a Kreatív cikkjében tekinthető meg.



Címkék: