Most először támogatóként is jelen volt a Nosalty a Piqniq Budapest rendezvényén, ahol a tartalomgyártásnak a gasztronómia területén betöltött szerepéről beszélgettek.

A Piqniq Budapest mostanra biztos ponttá vált a fővárosi gasztroszcénában, mint rendezvénysorozat, ahová vállalkozók, marketingesek és újságírók egyaránt hazajárnak. Közösséget teremtenek a szó legősibb értelmében, ahol a jelenlévők egyszerre tanulnak egymástól és érzik egyenrangúnak magukat a többiekkel. A gasztronómia iránti szeretet a Horizont art deco tereiben nemcsak egy cifra frázis, hanem a szervező és a vendég közös szenvedélye, mestersége, mindennapi kenyere.

A nagyon izgalmas kerekasztal-beszélgetésen Bánlaki D. Stella, a Forbes újságírója, Hering András, a Nosalty főszerkesztője, Papp Regina, a We Love Budapest főszerkesztője, valamint Szauer Judit gasztro-kommunikációs tanácsadó vett részt. Az eszmecsere során szóba került a hírverseny jelentősége, a videós tartalmak egyre növekvő fontossága, a hírérték mibenléte, az eredetiség és az autentikus sztori keresése, valamint az egyre inkább telítődő fővárosi gasztropaletta nyújtotta nehézségek.



Címkék: