Krankovics Béla lett a Central Digitális Média Kft.-hez tartozó Nosalty gasztroportál termékmenedzsere idén januártól.

Mostanáig Zalai Ágnes, a Nosalty vezérigazgatója látta el az oldal termékmenedzseri feladatait. További információ a 24.hu oldalunkon olvasható.

A Nosalty idén tízéves, mára piacvezető márkává fejlődött. Ezekre a biztos alapokra szeretnék a továbbiakban is építeni. A jó csapat, az eddigi tapasztalataim, illetve a Central portfólió a hozzávalói annak, hogy nagyon komoly eredményeket érjünk el már rövid távon is. A legfontosabb célom most a folyamatos fejlődés erősítése tartalmi és technológiai oldalon is, ezáltal tudjuk a látogatóinkat és hirdetőinket piacvezető kiadványhoz méltóan kiszolgálni a jövőben is.” – mondta az újonnan kinevezett termékmenedzser a 24.hu-nak.



Címkék: