Lehetséges-e a printes hagyományokat az online tartalmi és vizuális elemekkel ötvözni? A Kismama magazin éves különszáma, az ANYA erre tesz komoly kísérletet. A piacon szinte egyedülálló újítással jelentkező kiadvány a legfrissebb lapszámában a ma már szinte csak az interneten olvasó Y-generációt is becélozta, megalkotva ezzel egy könnyen fogyasztható XXI. századi modern magazint, amely az „anya szűrőjén” keresztül dolgozza fel a női témákat.

A szerkesztőség nemcsak a tartalmat, hanem a struktúrát tekintve is szeretne innovatív lenni, ezzel is nyitni a folyton változó és fiatalodó olvasóközönség felé.

Az ANYA új rovatrendszerének kialakítása lehetővé teszi azt is, hogy az édesanyákat érdeklő legfontosabb témákat, például az okostelefonok családi használatát is érintsék. Ebben a lapszámban például generációkutató segít iránymutatást adni a Z-sek és az Alfák szüleinek, hogy miként állítsanak fel korlátokat, beszéljenek az álhírekről, valamint egy ismert gyerekvédelmi szakértő internetes családi házirendet is ad. De szóba kerülnek az egyedülálló anyák és a társkeresési problémáik, illetve a szüleik dolgát igencsak megnehezítő szemforgató kamaszok, valamint azok a hölgyek is, akik szorongásukat állandó takarításban élik ki.

A sok mély tartalom mellett van mód a női töltekezésre is: vajon hogyan szépül egy anyuka a reggeli rohanásban öt perc alatt, és mit vegyen fel a család a nyári esküvőre? Többek közt ez is kiderül az ANYA magazinból!

Forrás: https://wellandfit.hu/aktualis/2019-06/anya-magazin-y-generacio/