Sikeresen lezárult a Central Médiacsoport 4 hónapos gyakornoki programja, a Central Digitális Akadémia. Az 57 jelentkezőből tavaly ősszel 13 gyakornok kezdett dolgozni és tanulni a Centralnál. Az akadémián részt vevő 13 fiatal tehetség közül 12 fő sikeresen elvégezte a programot, és jelentős tudásra tett szert a digitális média világában.

A program során a résztvevők betekintést kaptak többek között a digitális trendekbe, a digitális médiapiaci szereplők működésébe, a hírgyártás és aggregálás folyamatába, a digitális hirdetések tervezésébe és kampányolásába, valamint a print és digitális tartalomgyártás, videó tartalomgyártás, podcast tartalom előállítás, social média alapok, SEO és SEM alapok, automatizált hirdetési rendszerek, bulvár újságírás világába.

Az akadémián részt vevő gyakornokokat egy-egy mentor kísérte végig a gyakornoki programon. A mentorok és a szakmai vezetők is aktív részesei voltak az oktatásnak, és a saját tapasztalataikat osztották meg a mentoráltakkal.

Az akadémián tanulók a heti szakmai előadások mellett a mentorok támogatásával azonnal bekapcsolódtak a szervezeti egységek munkájába, ahol a betanulást követően már önálló feladatokkal is megbízták őket. Az elméleti és gyakorlati tudás párhuzamos elsajátítása biztosította számukra azt, hogy a legaktuálisabb információkhoz jussanak hozzá, és a valós életben előforduló helyzetekre kapjanak rálátást.

Örömmel jelentjük be, hogy a program végén három gyakornok belsős munkatársként, hatan pedig külsősként erősítik a Central csapatát.

Biztosak vagyunk abban, hogy a program során szerzett tudás és tapasztalat hasznos lesz mindannyiuk számára, és elősegíti a Central Médiacsoport további fejlődését és eredményességét.

Ezúton is köszönjük minden gyakornoknak és mentorunknak a részvételt, és reméljük, hogy az akadémia további programjai is sikeresek lesznek, és újabb tehetséges fiatalokat sikerül majd megszólítani. A programot tervezetten 2024-ben folytatjuk.



Címkék: