Kovács Balázs október 3-tól a Central digitális portfóliójában folytatja karrierjét, ahol feladata közé tartozik majd többek között az új üzleti modellek kialakítása, azok stratégiájának megtervezése, fejlesztése és kutatása.

Balázs az Ipsos Zrt.-től igazol át a Central kötelékébe, ahol üzletfejlesztési, kutatói és médiapiaci tapasztalatait kamatoztatja az új pozícióban.

A csillagok különleges együttállasának éltem meg, amikor a Central Médiacsoport kifejezetten egy olyan feladattal keresett meg, amiben a jövőmet elképzeltem, és amiben a legfőbb erősségeimet és rendhagyónak nevezhető piaci tapasztalataimat egyidejűleg kamatoztathatom. Nem volt kérdés számomra, hogy bele akarok vágni ebbe a kalandba”

Kovács Balázs

Digitális innovációs és termékfejlesztési menedzser

A jövőben kiemelt hangsúlyt szeretnénk fektetni arra, hogy még jobb felhasználói élményben legyen része az oldalainkra érkező olvasóknak, valamint folyamatosan újabb és újabb digitális üzleti modellekkel jelenjünk meg a piacon. Ezen a két területen Balázs tapasztalata nagy mértékben fogja segíteni a munkánkat”

Bognár Bálint

digitálisportfolió-igazgató

Kovács Balázs 2006-ban marketing szakos közgazdászként diplomázott, majd ezt követően kezdte meg kutatói pályáját. 2009-től a Viasat kutatási osztályát vezette, és később szerzett értékes tapasztalatokat az Omnicom Media Group innovációs vezetőjeként. Továbbá, média- és neuromarketing cégeknek is dolgozott külső szakértőként. 2015-ben csatlakozott az Ipsoshoz, ahol médiakutatási igazgató, üzletfejlesztési és marketingkommunikációs vezető pozíciókat töltött be.