Az újonnan kialakításra kerülő stratégiai terjesztési igazgatói pozíciót 2019 májusától Tóbiás Andrea tölti be a kiadóban. A terjesztési-előfizetési terület szerepe kulcsfontosságú az olvasópiaci árbevétel stabilitásában, ezért a közeljövőben ezen a területen stratégiai fejlesztésekre készül a médiacsoport.
A korábbi terjesztési igazgató, Somlainé Szlávik Éva, közelgő nyugdíjazásával párhuzamosan a Central Médiacsoport megkezdi a terjesztési terület átadását és újjászervezését. Tóbiás Andrea május elejétől látja el a stratégiai terjesztési igazgatói feladatokat felsővezetői munkakörben Lipták Tímea üzletág-igazgató vezetésével. A jövőben a hagyományos árusterjesztési és előfizetési feladatok irányítása mellett az igazgatóság munkájához tartozik a nyomtatott magazin és digitális bevételi csatornák további építése, és azok összehangolása is.
„Nagyon örülünk, hogy Andrea személyében olyan szakember érkezik a most létrehozott terjesztési stratégiai pozícióba, akinek tapasztalatára a terjesztési feladatok dinamizálásában, az adatalapú terjesztési rendszer kialakításában és a digitális előfizetési rendszer továbbfejlesztésében egyaránt építhetünk.” –mondta el Lipták Tímea üzletág-igazgató.
„A különböző platformokon megjelenő tartalmak eljuttatása az olvasókhoz ma már nem egyszerűen logisztikai kérdés. A tartalomértékesítésből származó árbevétel stabilizálása stratégiai feladat minden kiadóvállalat számára. A siker elengedhetetlen feltétele egy olyan integrált szemlélet, ahol a tartalom előállítása, a termékfejlesztés, a kommunikáció és a disztribúciós csatornák egységben tudnak működni az olvasók hatékony elérése, megszólítása, és vásárlókként való megtartása érdekében.”
Tóbiás AndreaA Central Médiacsoport technológiai igazgatói pozíciója több, korábban egymással párhuzamosan működő menedzseri terület összevonásával került kialakításra, így a jövőben Fenyő Balázs irányítása alá tartozik az IT üzemeltetés, adatvédelem, szerverüzemeltetés is.