Az újonnan kialakításra kerülő stratégiai terjesztési igazgatói pozíciót 2019 májusától Tóbiás Andrea tölti be a kiadóban. A terjesztési-előfizetési terület szerepe kulcsfontosságú az olvasópiaci árbevétel stabilitásában, ezért a közeljövőben ezen a területen stratégiai fejlesztésekre készül a médiacsoport.

A korábbi terjesztési igazgató, Somlainé Szlávik Éva, közelgő nyugdíjazásával párhuzamosan a Central Médiacsoport megkezdi a terjesztési terület átadását és újjászervezését. Tóbiás Andrea május elejétől látja el a stratégiai terjesztési igazgatói feladatokat felsővezetői munkakörben Lipták Tímea üzletág-igazgató vezetésével. A jövőben a hagyományos árusterjesztési és előfizetési feladatok irányítása mellett az igazgatóság munkájához tartozik a nyomtatott magazin és digitális bevételi csatornák további építése, és azok összehangolása is.

Nagyon örülünk, hogy Andrea személyében olyan szakember érkezik a most létrehozott terjesztési stratégiai pozícióba, akinek tapasztalatára a terjesztési feladatok dinamizálásában, az adatalapú terjesztési rendszer kialakításában és a digitális előfizetési rendszer továbbfejlesztésében egyaránt építhetünk.” –mondta el Lipták Tímea üzletág-igazgató.

A különböző platformokon megjelenő tartalmak eljuttatása az olvasókhoz ma már nem egyszerűen logisztikai kérdés. A tartalomértékesítésből származó árbevétel stabilizálása stratégiai feladat minden kiadóvállalat számára.  A siker elengedhetetlen feltétele egy olyan integrált szemlélet, ahol a tartalom előállítása, a termékfejlesztés, a kommunikáció és a disztribúciós csatornák egységben tudnak működni az olvasók hatékony elérése, megszólítása, és vásárlókként való megtartása érdekében.”

Tóbiás Andrea

Stratégiai terjesztési igazgató

A Central Médiacsoport technológiai igazgatói pozíciója több, korábban egymással párhuzamosan működő menedzseri terület összevonásával került kialakításra, így a jövőben Fenyő Balázs irányítása alá tartozik az IT üzemeltetés, adatvédelem, szerverüzemeltetés is.



Címkék: